Eveline Argan Oil, korektor kryjąco - rozświetlający

Hej ;)
Jak tam pogoda u Was? Bo u mnie szaro, buro i ponuro. Rano padał taki mały deszczyk a teraz niby przestał. Dziś post na temat korektora pod oczy z olejkiem arganowym od Eveline. Czy się sprawdził? Zapraszam do dalszej części.











Na początku trochę sceptycznie do niego podchodziłam, bo wiecie jak to jest kiedy produkt ma być "x w 1". Ma robić tyle rzeczy na raz a tu często okazuje się że nie robi kompletnie nic. Jakie było moje pozytywne zaskoczenie, gdyż ten korektor spełnia obietnice producenta.


Ja mam korektor w odcieniu Light. Produkt otrzymałam na spotkaniu blogerek w Tarnowie i cieszę się że miałam możliwość go przetestować. Tak więc zacznijmy od obietnic producenta:


A tutaj jeszcze skład kosmetyku:


A teraz ja:)
Opakowanie: Korektor znajduje się w kartonowym opakowaniu, na którym mamy wypisane wszystkie informacje o produkcie. Sam korektor znajduje się w buteleczce typowej dla korektorów czy błyszczyków. Jego aplikator to płaska szpatułka (pacynka), dzięki której łatwo zaaplikować korektor pod oczy. Duży plus za to że napisy na buteleczce nie ścierają się tak szybko. Na moim są takie same jak na początku,  a korektora używam codziennie od 3 tygodni. Korektor ma 7 ml pojemności i jest wydajny.



Konsystencja: Korektor ma lekką formułę i jest kremowy. Dzięki temu nie obciążymy okolicy pod oczami. Olejek arganowy, który jest zawarty w kosmetyku powoduje że , korektor nie przesusza nam tych okolic a na dodatek ładnie nawilża. Nie wchodzi w zmarszczki, nie roluje się i nie ściera. Przypudrowany spokojnie wytrzymuje cały dzień. Niestety jeżeli macie duże cienie pod oczami to ich wystarczająco nie zakryje. Natomiast świetnie rozświetla i wystarczy jego mała ilość.


Podsumowując, jest to mój ulubiony korektor. Ładnie wygląda i rozświetla skórę pod oczami, a na dodatek ją nawilża. Co najważniejsze nie ściera się i  utrzymuje się cały dzień.Z pewnością kupię go ponownie i serdecznie go Wam polecam ;)



A Wy mieliście z nim do czynienia? Jaki jest Wasz ulubiony korektor?
Do następnego ;)

Buziaczki Ewela ;*

 

https://www.eveline.eu/

Komentarze

  1. U mnie ciepło i słonecznie :) Nie znam tego korektora ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten korektor,może nie do końca radzi sobie z moimi paskudnymi cieniami pod oczami,ale na pewno znacznie je rozjaśnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam ulubionego korektora, używam sporadycznie :) Tego nie znam ale ich produkty ogólnie lubię, plus za działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bardzo ich produkty :) Ten korektor też się fajnie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja go też mam, ale mam trochę mieszane uczucia - jak dla mnie ani nie jest zły ani genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie miałam, ale jestem jego ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie miałam do czynienia nigdy z... zadnym korektorem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty