Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Majowe zachcianki

Witajcie :)
Nie pamiętam ile razy już obiecywałam sobie, że nie będę kupować zbędnych kosmetyków. Zawsze coś wpadnie mi do koszyka poza listą. Nie wiem, wy też tak macie? Na szczęście w tym miesiącu nie szalałam i na razie nie zamierzam, bo chcę się trzymać mojego postanowienia w ograniczeniu kosmetycznym. Ciekawi co takiego wpadło w moje ręce?



Ostatnio skończył mi się płyn do płukania jamy ustnej z Kauflandu i postanowiłam kupić ten z biedronki. Niestety nie wzięłam tego niebieskiego tylko ten różowy. I to był błąd bo ma okropny, ziołowy smak. Będąc w drogerii Wispol skusiłam się na nowy szampon od Pantene. Na razie spisuje się bardzo fajnie i ma genialny zapach. Możliwe ze będzie nowym ulubieńcem. Do koszyka dodatkowo wpadł lakier do paznokci od Golden Rose w fioletowym odcieniu. Ostatnio mam bzika na punkcie takich odcieni.


Będąc przypadkiem w Rossmanie, zauważyłam że Lovley wypuściło czekoladki do konturowania twarzy. I takim oto sposobem skusiłam się na bronzer w odcieniu medium…

Eveline, kojący balsam- kompres po depilacji

Siemanko moi drodzy ;)
Wczoraj wieczorem postanowiłam że napisze dla Was posta, ale okazało się że nie mam neta ;/  Trochę się wkurzyłam bo chciałam też zrobić sobie notatki do egzaminu a tu lipa. Na szczęście dziś już jest wszystko ok :) Jak widać po tytule, dziś będzie parę słów o kremie po depilacji z firmy Eveline. Czy faktycznie  się sprawdził i działa?  Zapraszam do dalszej lektury.



Produkt jest 9 w 1 więc byłam ciekawa czy chociaż jedna obietnica producenta się sprawdzi :D Ale o tym za chwile.

Najpierw zacznijmy od obietnic producenta:


A tutaj skład:

Opakowanie: Balsam-kompres znajduje się w tubce o pojemności 125 ml. Tubka nie jest twarda co jest plusem, gdyż możemy wycisnąć produkt do samego końca. Produkt posiada zamkniecie na klik i stoi na zamknięciu, dzięki czemu  łatwo spływa na sam dół. Na tubce znajdują się wszystkie potrzebne informacje.



Konsystencja: Kremik posiada lekką formułę, dzięki czemu nie mamy problemu z jego rozsmarowaniem. Posiada on lekki zapach,ale mi on jakoś specjalnie nie przypadł do gustu. Dobrze że  nie utrzymuje się jakoś długo. Produkt szybko się wchłania i  nawilża nasze nogi .  



A teraz jego działanie: Skóra po zastosowaniu tego kremu ( balsamu) jest gładka, nawilżona i wygładzona. Najbardziej zależało mi na tym aby łagodził podrażnienia po goleniu i w tej roli sprawdził się świetnie. Zazwyczaj jak nakładałam balsam lub masło na nogi to po depilacji były one zaczerwienione i pojawiały mi się krostki. Po zastosowaniu tego produktu problem ten znikł.

Jeżeli chodzi o resztę obietnic producenta to jakoś nie zauważyłam  ich działania. Czy chroni przed starzeniem? Nie mam pojęcia.  Może i przywraca zdrowy koloryt skórze ale jakoś nie widzę tego.  Na stronie producenta kosztuje 10.59 zł więc cena jak najbardziej na plus. 



Podsumowując jest to dobry i tani produkt. Jeżeli ktoś ma problem z podrażnioną skórą po depilacji to serdecznie polecam go wypróbować. Ładnie łagodzi podrażnienia i do tego dobrze nawilża. Jeżeli chodzi o jego wydajność to pod tym względem też jest ok. Chociaż ja już widzę 1/3 zużycia tubki, mimo wszystko za taką cenę na pewno będę do niego wracać.

A Wy mieliście ten balsam- kompres? Jestem ciekawa czy u Was też się sprawdził. Do następnego :)

Buziaczki Ewela ;*

 

http://sklep.eveline.eu/

Komentarze

  1. 9 efektów na jeden krem to chyba zbyt dużo... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i sprawdza sie dobrze jednak nie opoznia odrastania wloskow (nie potrafie pisac pl liter za co przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio skusiłam się na krem do depilacji z tej serii tego balsamu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam, zgadzam się z Twoją opinią. Jednak ja raczej do niego nie wrócę. Nie był zły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie dobrze łagodzi podrażnienia. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsam jest genialny ;) ale te kremy do golenia już nie (

    W moim przypadku ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też się sprawdził :) co prawda nie opóźnił odrastania włosów, ale skóra wydaje mi się po niej gładsza i nie ma podrażnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam i sprawdził się całkiem dobrze :) może nie do konca spełnił wszystkie obietnice producenta, aleza tą cenę jak najbardziej ok. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szukam czegos nowego na lato, moze wlasnie sie skusze :) obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem jak u mnie by sie sprawdzil ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty