Eveline, krem do depilacji miejsc wrażliwych


Witajcie:)
Depilacja pach czy okolic bikini to miejsca dość wrażliwe i dlatego wymagają odpowiednio delikatnej depilacji. Dla mnie najlepszą metodą jest po prostu żel do golenia i maszynka. Jednak na spotkaniu blogerek otrzymałam dwa kremy do depilacji. Jeden był przeznaczony do depilacji nóg a drugi do miejsc wrażliwych. O tym pierwszym pisałam TUTAJ. Dziś chciałabym podzielić się swoją opinią na temat kremu do depilacji miejsc wrażliwych. Jeżeli jesteście ciekawi jak się sprawdził to zapraszam dalej :)


Tak jak pisałam w poście o kremie do nóg, jestem sceptycznie nastawiona do tego typu produktów. Ale tym razem postanowiłam dać mu szansę.

Informacje od producenta:


Opakowanie: tak jak w przypadku jego brata, krem znajdziemy w prostokątnym kartoniku a w środku jest tubka kremu o pojemności 125 ml oraz szpatułka. Produkt posiada ładną szatę graficzną i wszystkie niezbędne informacje. Tubka jest miękka, więc nie ma problemu z wyciśnięciem kremu i możemy zużyć produkt do samego końca. Tubka posiada też duży otwór, dzięki czemu wydobycie kremu jest bardzo łatwe.



Konsystencja: Krem jest dość gęsty ale bez problemu wydostaniemy go z tubki. Ma biały kolor, a jego zapach jest typowy dla tego rodzaju produktów.

Jeżeli chodzi o działanie to jest podobnie jak w przypadku kremu do nóg. Testowałam go tylko pod pachami.  Nie powalił mnie, gdyż nie usunął mi wszystkich włosków do końca i musiałam poprawiać maszynką. Krem trzymałam tyle ile producent pisze, czyli 5 min. Możliwe że jakbym trzymała dłużej to krem usunął by wszystkie włoski. Jego cena to 8-10 zł. Krem używałam tylko pod pachy i mogę stwierdzić że jest on wydajny, bo była depilowana mała powierzchnia.



Podsumowując, krem ten nie jest jakimś hitem. Niby jest ok jednak ja nie przepadam za tego typu produktami. Zdecydowanie bardziej wolę maszynkę i żel.  Na plus jest jego wydajność i cena, jednak ja do niego nie wrócę.

Stosujecie tego typu produkty czy wolicie inną metodę depilacji?

Buziaki Ewela :*

 

http://sklep.eveline.eu/

 

 

Komentarze

  1. To jeden z wielu kremów który się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę że u ciebie te kremy się sprawdzają :)

      Usuń
  2. Nie miałam okazji wypróbowania u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie takie kremy kompletnie się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, ale jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go i jakoś większej rewelacji nie zrobil, działał jak kazdy tego typu krem w moim przypadku czyli bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie jakoś te kremy nie zachwyciły aż tak żebym do nich wracała ;/

      Usuń
  6. nie depiluje sie takimi specyfikami ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę zdecydowanie żel i maszynkę ;) Takie kremy się u mnie nie sprawdzają ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś go miałam i nawet fajnie sobie radził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam, ale z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja go nie mogę używać bo mam uczulenie :( i zostają mi brzydkie krostki ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię kremów do depilacji, jeszcze nie znalazłam żadnego, który by mi serio odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przetestowałam na razie dwa i mam jeszcze jeden który kiedyś tam kupiłam ale tak sobie leży i leży i jakoś średnio chce mi się z nim bawić ;/

      Usuń
  12. Mam tak jak Ty, nie jestem wielbicielką kremów ;) osobiście preferuję wosk, ale wypróbowałam ten krem i faktycznie jest całkiem spoko, choć tak jak piszesz, szału nie robi :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż,na moje włosy takie kremy nie działają. Depilacja woskiem na ciepło -tym muszę się ratować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja trzymam zawsze ok 15 min i nie zostają mi żadne włoski :)
    ale fakt-wolę i ja zwykłą maszynkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty