Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Majowe zachcianki

Witajcie :)
Nie pamiętam ile razy już obiecywałam sobie, że nie będę kupować zbędnych kosmetyków. Zawsze coś wpadnie mi do koszyka poza listą. Nie wiem, wy też tak macie? Na szczęście w tym miesiącu nie szalałam i na razie nie zamierzam, bo chcę się trzymać mojego postanowienia w ograniczeniu kosmetycznym. Ciekawi co takiego wpadło w moje ręce?



Ostatnio skończył mi się płyn do płukania jamy ustnej z Kauflandu i postanowiłam kupić ten z biedronki. Niestety nie wzięłam tego niebieskiego tylko ten różowy. I to był błąd bo ma okropny, ziołowy smak. Będąc w drogerii Wispol skusiłam się na nowy szampon od Pantene. Na razie spisuje się bardzo fajnie i ma genialny zapach. Możliwe ze będzie nowym ulubieńcem. Do koszyka dodatkowo wpadł lakier do paznokci od Golden Rose w fioletowym odcieniu. Ostatnio mam bzika na punkcie takich odcieni.


Będąc przypadkiem w Rossmanie, zauważyłam że Lovley wypuściło czekoladki do konturowania twarzy. I takim oto sposobem skusiłam się na bronzer w odcieniu medium…

Wrześniowy Joybox XL

Witajcie :)
Wiem, że dawno mnie tutaj nie było ale trudno mi jakoś wygospodarować czas. Wracam wieczorami do domu zmęczona i nie mam kompletnie siły na nic, nawet żeby dom ogarnąć. Ale zaczęło mi brakować bloga i postanowiłam że chce coś w końcu dla Was napisać. Mam tyle zaległych postów że nie wiem od czego zacząć. Wiem że pewnie jestem ostatnią osobą która pokazuje pudełko Joybox ale udało mi się je zamówić dopiero w 2 terminie. Jeżeli jesteście ciekawi co znalazło się w moim pudełku to zapraszam dalej :)



Zacznijmy od rzeczy podstawowych, czyli tych które znalazły się we wszystkich pudełkach.

1. Head and Shoulders, szampon przeciwłupieżowy nadający gęstości oraz objętości 400 ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Szampon Head and Shoulders z limitowanej edycji, którą wyróżnia bardzo kobiece opakowanie. Szampon przeciwłupieżowy nadający gęstości oraz objętości. Po jego użyciu włosy są odżywione, mocne oraz pięknie pachnące. Cena: 15,99 zł


Lubię te szampony i na pewno go wykorzystam.

2. Cztery Pory Roku, regenerujące serum do rąk i paznokci 50 ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Produkt dedykowany jest osobom o skórze zniszczonej i podrażnionej. Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych serum zapewnia intensywną regenerację dłoni. Już po pierwszym użyciu natychmiast przynosi ulgę zniszczonej i podrażnionej skórze. Serum intensywnie regeneruje i nawilża, likwiduje szorstkości skóry, wygładza skórki wokół paznokci oraz chroni ręce przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. To wszystko dzięki zawartości ekstraktu z białej herbaty, który regeneruje, odżywia i wygładza skórę dłoni oraz 5% masła shea odpowiadającego za likwidację szorstkości rąk. Dodatkowo masło zapewnia skuteczna ochronę przed wiatrem i mrozem. Cena: ok. 10 zł


Fajny kremik, który dobrze nawilża, szybko się wchłania, jest poręczny i nie pozostawia tłustej warstwy. Plus za pompkę

3. No36 , jedwab w spray'u 75 ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Spray z jedwabiem No.36 zabezpieczy przed bolesnymi otarciami i pęcherzami oraz sprawi, że skóra naszych stóp stanie się satynowa i gładka w dotyku. Jedwab tworzy na skórze niewidzialną osłonę, skutecznie zabezpieczając ją przed pęcherzami i otarciami. Ponadto kosmetyk zapewnia długotrwałą ochronę przed poceniem i nieprzyjemnym zapachem. Skóra stóp staje się satynowo gładka oraz świeża i sucha przez cały dzień. Produkt nie zawiera alkoholu. Cena: ok. 10 zł


Jeszcze go nie używałam ale na pewno się przyda.

4. SheFoot, krem do stóp z komórkami macierzystymi 50 ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Krem INTENSYWNE NAWILŻANIE i WYGŁADZANIE spowalnia proces starzenia się skóry stóp, dzięki połączeniu komórek macierzystych z masłem arganowym, witaminą E i innymi silnymi składnikami o działaniu antyoksydacyjnym. Krem wyraźnie wygładza skórę i zwiększa jej sprężystość, przez co staje się ona miękka i aksamitnie gładka. Cena: 27,9 zł


Kremów do stóp nigdy dość. Musi poczekać w kolejce bo mam kilka rzeczy do zużycia.

5. DermoFuture, wypełniacz ust blask lustra 12 ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Alternatywą dla trwałego powiększenia ust stał się WYPEŁNIACZ UST LUSTRZANY BLASK, który powiększa i wypełnia wargi. Klinicznie potwierdzony, dzięki swej zmikronizowanej strukturze i zawartości Super Size Complex sprawia, że usta nabierają koloru, ujędrniają się, pobudzone zostaje krążenie, działa mechanicznie jak poduszka, podpora dla zapadniętej skóry. Zastosowana innowacyjna technologia nie tylko nie podrażnia ust, ale także stymuluje ich gładkość oraz wypełnia nieatrakcyjne zmarszczki palacza wokół ust. Cena: 18,99 zł



Nie skorzystam z tego kosmetyku, bo nie lubię takich udziwnień. Więc z tego produktu nie jestem zadowolona.

6. Vichy IDÉALIA,  rozświetlający krem na dzień 15 ml
PRODUKT MINIATUROWY Rozświetlający krem wygładzający na dzień, ze wskazaniem dla skóry pozbawionej promienności, z niejednolitym kolorem i powierzchnią. Krem jest również doskonały na pierwsze zmarszczki. Zawiera bogatą w 15 minerałów Wodę Termalną z Vichy. Formuła wzbogacona w wyjątkowe składniki aktywne: Kombuczę, Adenozynę, LHA i Witaminę E. Cena: ok. 38 zł


Cena pełnowymiarowego produktu powala. Tutaj mamy miniaturkę i  zobaczymy jak się sprawdzi. Ale jakoś nie mam parcia na tą markę.
 
7. Yves Rocher, lakier do paznokci 5 ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Lakier do paznokci Yves Rocher Speaking Color. Dostępny w 5 różnych, wakacyjnych kolorach. Piękne i perfekcyjne paznokcie, idealne wygładzenie, ochrona i wzmocnienie Twoich paznokci za jednym pociągnięciem. Dzięki świeżym i soczystym odcieniom paznokcie zyskają blasku. Cena: 14,90 zł


Niestety ale kolor nie mój. Pewnie poleci do szwagierki.

8. Cleanic, pielęgnacyjny zmywacz do paznokci 1 szt.
Pielęgnacyjny zmywacz do paznokci bez alkoholu i acetonu od marki Cleanic. Teraz do torebkowych must have dołącza nowość marki Cleanic – wygodny i niezwykle skuteczny zmywacz do paznokci w chusteczce, dzięki któremu szybko i komfortowo zadbasz o wygląd swoich dłoni, bez względu na okoliczności. Jedna chusteczka wystarczy do zmycia aż 10 paznokci, pomalowanych lakierem tradycyjnym, brokatowym lub winylowym, nawet w ciemnym kolorze! A dzięki bezalkoholowej i bezacetonowej formule, a także zawartości olejku migdałowego oraz witamin E i F, mały pomocnik zatroszczy się o kondycję płytki paznokcia, natłuszczając ją i pielęgnując. Po aplikacji olejek szybko się wchłania, pozostawiając na dłoniach przyjemny zapach. Cena: 1 zł


Wg mnie ta chusteczka to zbędny bajer w tym pudełku. Paznokcie zmywam w domu ale w czasie wyjazdu mogłaby się przydać w razie czego. Mimo wszystko mogli wrzucić coś innego zamiast tego. 

A teraz produkty, które ja sobie wybrałam. Z racji tego że zamawiałam pudełko w 2 terminie to niektóre produkty były już wyprzedane. A zamówiłam:

9. Allverne, woda micelarna 100 ml
PRODUKT W WERSJI TRAVEL Łagodna woda micelarna Allverne do oczyszczania każdego rodzaju skóry, a szczególnie wrażliwej, naczynkowej. Opracowana na bazie delikatnych czynników myjących i roślinnych ekstraktów łagodzących doskonale usuwa makijaż, zanieczyszczenia bez powodowania podrażnień i wysuszania naskórka. Hypoalergiczna woda micelarna Allverne polecana jest także jako preparat do demakijażu delikatnej skóry oczu i ust. Ekstrakty roślinne nawilżają, koją i eliminują uczucie ściągnięcia skóry. Natychmiastowy efekt: czysta, świeża, odprężona cera, przygotowana na dalsze zabiegi pielęgnacyjne. Cena: 7,5 zł


OMG! Używam tej wody już jakiś czas i muszę stwierdzić że to kompletny bubel. Strasznie szczypały mnie po niej oczy a nie mam wrażliwych. I ten zapach.... Na pewno będzie o niej osobna recenzja. 

10. Biotanic, olejek arganowy 50 ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Czysty, tłoczony na zimno olej arganowy pozyskiwany jest z owoców rzadkiego drzewa (arganii żelaznej), rosnącego tylko w najczystszych rejonach Maroka! Wysoko skoncentrowany olej zawiera prawie 100 aktywnych składników o działaniu nawilżającym, regenerującym i ochronnym – m.in. niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT), izoflawony, skwalan, witaminy E i F oraz wiele innych aktywnych biologicznie składników. O niezwykłych właściwościach oleju może świadczyć fakt, że aby pozyskać jeden litr tego cennego surowca, trzeba zużyć aż 30kg owoców! Cena: 46 zł


I to właśnie przez ten produkt zamówiłam pudełko. Jestem go ciekawa i nie ukrywam że wiążę z nim duże nadzieje. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

11. BeautyFace, płatki kolagenowe 8 g.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Hydrożelowe płatki pod oczy na bazie naturalnego kolagenu morskiego, z dodatkiem 24 K złota, kwasu hialuronowego oraz kompleksu peptydowego o silnym działaniu przeciwzmarszczkowym, liftingującym odraz obudowującym skórę. Maska głęboko nawilża, wypełnia komórki skóry, by była grubsza, bardziej gęsta, jędrna i napięta. Likwiduje lub spłyca wszystkiego typu zmarszczki. Kompleks peptydowy stymuluje produkcję kolagenu i elastyny - białek odpowiedzialnych za jędrność skóry i jednocześnie zapobiega ich rozkładowi - hamuje działanie enzymów elastazy i kolagenazy, których aktywność wzrasta z wiekiem oraz pod wpływem czynników środowiska, zwłaszcza promieniowania słonecznego. Cena: 12 zł


Zawsze chciałam spróbować takich płatków więc teraz mam okazję. 


Podsumowując, jestem zadowolona z tego pudełeczka. Większość produktów  wykorzystam, jedynie lakier do paznokci nie jest w moim kolorze więc leci do szwagierki. A co do tego wypełniacza do ust to nie wiem co z nim zrobię, ale na pewno nie będę go używała. Najbardziej jestem ciekawa tego olejku arganowego, gdyż to przez niego skusiłam się na to pudełeczko. Po podliczeniu wartość mojego pudełka to 202,28 zł. Był to dobry zakup , szczególnie że za pudełko zapłaciłam 59 zł razem z przesyłką.
Poszczególne recenzje ukażą się już niedługo. Myślę ze znów zamówię to pudełeczko, szczególnie że tym razem ma być kolorówka.


A Wy skusiliście się na Joybox'a? Jeśli tak to napiszcie co sobie wybraliście. Do następnego.



Komentarze

  1. Zawartość bardzo ciekawa :) Mam jedwab do stóp ale jeszcze dobrze nie przetestowałm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że znowu się nie wyrobiłam zamówić tego boxu :((( super zawartość

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem bardzo ciekawa tego wypełniacza :) zawartość pudełka nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pudełko wiele ciekawych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebitka cenowa zdecydowanie jest ale patrząc na poszczególne produkty to samodzielnie wybrałabym tylko olej arganowy i płyn micelarny - także trochę mało.

    Dobrze, że jesteś zadowolona, w sumie to jest najważniejsze :).

    Zastanawiałam się nad najnowszym Joyem ale jakoś nie powala mnie, nie wiem, może zmienię zdanie. A Ty widziałaś już zapowiedzi? Co sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam joyboxa :). Jednak trochę inne produkty, a olej arganowy Biotanic miałam już wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie skusilam sie jeszcze na joy boxa,ale jest tam pare fajnych kosmetykow ,ktore bym przetestowala:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mialam probke kremu vichy :) ale jakos nie jaram się tą firmą aż tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pudełeczko nawet ok
    Vichy IDÉALIA dostałam do testowania i ja jestem średnio zadowolona ...na buzi wychodzą mi syfki po tym kremie ..i słabo pachnie ;(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty