Dabur, pasta do zębów z miodli indyjskej

Witajcie :)
Odkąd noszę aparat na zębach staram się zwrócić większą uwagę na higienę mojej jamy ustnej. Miałam już bardzo dużo różnych past do zębów. Jedne były lepsze, inne totalnie nie przypadły mi do gustu. Lubię pasty, które lekko wybielają zęby i takie staram się używać. Na spotkaniu blogerek w Bochni, każda z nas otrzymała próbkę pasty do zębów z Dabur Herbal.  Czy się z nią polubiłam?


Jak to próbka, tubka jest mała i ma tylko 20 g, przez co szybko mi się zużyła. Opakowanie standardowe, jak dla tego typu past do zębów. Tubka jest zakręcana, ale ja wolę opakowania które posiadają zatyczkę. Przy myciu zębów jest to wygodniejsza forma. Tubka jest miękka przez co łatwo wycisnąć pastę do samego końca. Kolor pasty jest zielony, a zapach przypomina mi jakieś zioła. Co do smaku to już indywidualny gust. Mi średnio odpowiadają takie ziołowe pasty, jednak mięta czy też mentol jest wyczuwalny.




Informacje od producenta :
PASTA POSIADA SILNE DZIAŁANIE GRZYBOBÓJCZE (ZABIJA 14GATUNKÓW GRZYBÓW, W TYM CANDIDA ALBICANS) ORAZ BAKTERIOBÓJCZE (STAPHYLOCOCCUS AUREUS I SALMONELLA). MODULUJE I AKTYWIZUJE UKŁAD WZMACNIAJĄCY ZĘBY. ZWIĘKSZA LICZBĘ LEUKOCYTÓW ORAZ PRODUKCJĘ INTERFERONU -Y. NATURALNY SKŁADNIK NEEM JEST NIESZKODLIWY DLA POŻYTECZNYCH BAKTERII ŻYJĄCYCH W NASZEJ JAMIE USTNEJ
UNIKALNE SKŁADNIKI PASTY W POŁĄCZENIU Z NEEM, MAJĄ DZIAŁANIE ŚCIĄGAJĄCO-ASEPTYCZNE I ZNIECZULAJĄCE, WZMACNIANIAJĄ DZIĄSŁA I ZĘBY, DEZYNFEKUJĄ I LECZĄ DROBNE RANY. PASTA W NATURALNY SPOSÓB WALCZY Z PRÓCHNICĄ ZĘBÓW I ZAPALENIEM DZIĄSEŁ SPOWODOWANYM PARADONTOZĄ. BEZPIECZNIE DLA DZIĄSEŁ, CZYŚCI I WYBIELA ZĘBY, USUWA OSAD I KAMIEŃ NAZĘBNY ORAZ ODŚWIEŻA ODDECH BEZ UDZIAŁU SZTUCZNYCH ŚRODKÓW ŚCIERNYCH CZY TEŻ KWASÓW.


Pasta dobrze oczyszcza zęby i odświeża oddech. Po jej zastosowaniu ma się uczucie skrzypiących zębów. Tak jak mówiłam smak to indywidualny gust. Na stronie internetowej koszt takiej pasty to 10,90 zł  za 100 ml.

SKŁAD:
CALCIUM CARBONATE (DERIVED FROM CHALK), AQUA, GLYCERIN, SODIUM LAURYL SULFATE (DERIVED FROM PALM OIL), GUM CARRAGEENAN, SODIUM SILICATE AZADIRACHTA INDICA (NEEM)
SODIUM SACHARIN,HERBAL EXTRACT (DERIVED FROM ANACYCLUS PYRETHRUM, ACACIA ARABICA, MIMUSOPS ELENGI, SYMPLOCOS RECEMOSA, SYZGIUM CUMINI), NATURAL FLAVOUR (COMPRISING OF VARIOUS ESSENTIAL OILS).


Podsumowując pasta jest ok ale nie stała się moim ulubieńcem. Smak mi nie odpowiada, ale działanie jest ok. Dziękuję firmie za możliwość przetestowania. Serdecznie zapraszam Was na stronę internetową firmy.




Komentarze

  1. ja tam ją lubie ;) tylko ten smak :( masz rację kwestia indywidualna,ale jest ohydny ;( Blee e;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też tak średnio spasowała :P wolę merdiol ogólnie ich produkty jakoś nie specjalnie mi pasowały :P

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słysz o tej paście, aż mnie zaintersowałaś:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Małą pojemność mogłabym zużyć. Lubię jednak, gdy pasta ma wyraźnie miętowy smak.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię miętowe pasty i miętowy oddech po umyciu zębów, chyba bym się na ten produkt nie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie króluje Elmex zazwyczaj z polecenia mojego dentysty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różnie, czasami lubię wypróbować jakieś inne pasty :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty