Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Eveline cosmetic, mini max lakiery do paznokci

Witajcie :)
Co u Was? U mnie czas leci bardzo szybko, a tygodnie mijają nie wiadomo kiedy. Ciągle praca, dom i szczerze mówiąc to trochę zaniedbałam bloga (znów). Ciężko mi tutaj być regularnie  ale bardzo się staram. Na spotkaniu blogerek otrzymałam lakiery o paznokci od Eveline. Już nie jednokrotnie miałam z nimi do czynienia i przyznaję że są to jedne z moich ulubionych lakierów. Więc jak było w przypadku tych, poszczególnych kolorów? Czy sprawdziły się tak samo dobrze jak inne odcienie, które mam?


Na początek kilka podstawowych informacji. Każdy lakier ma 5 ml pojemności. To co najbardziej mi się w tych lakierach podoba, to pędzelek. Jest szeroki, dzięki czemu aplikacja jest ułatwiona i szybko się nim maluje paznokcie. Konsystencja jest dość rzadka, ale odpowiednia i wygodna przy malowaniu paznokci.



Kolor 056 to odcień pomarańczu. Niestety on jako jeden z całej trójki wypadł najsłabiej. Tworzył smugi na paznokciach  i bardzo krótko się trzymał. Jeżeli chodzi o ten odcień to nie po…

Vichy dermablend, puder utrwalający

Witajcie :)
Makijaż jest dla mnie ważny. Mając na co dzień kontakt z ludźmi chcę dobrze wyglądać. Nakładając rano makijaż zazwyczaj nie mam czasu i mimo że mam kilka produktów na twarzy to chcę aby się make up  trzymał cały dzień. Głównie chodzi mi o to, aby podkład i korektor nie wchodził mi w zmarszczki. Po spotkaniu blogerek otrzymałam puder od Vichy i cały czas go używam. Czy faktycznie jest taki świetny jak mówią o nim inni?



Puder otrzymujemy w kartoniku, a w środku znajduje się przeźroczysty słoiczek, dzięki czemu możemy kontrolować jego zużycie. Puder jest bardzo duży, gdyż ma 28 g. Po otwarciu znajdujemy w środku bardzo fajny puszek. Bardzo fajnie się go używa.


Pod puszkiem mamy zabezpieczenie w formie folii. Duży plus za bardzo fajne siteczko, dzięki któremu wysypuje się odpowiednia ilość kosmetyku. Puder jest bardzo drobno zmielony. Ma biały kolor, ale absolutnie nie bieli twarzy. Wystarczy bardzo mała ilość kosmetyku, przez co puder będzie bardzo wydajny.


A jak z działaniem? Puder bardzo ładnie wygląda na twarzy. Dobrze matowi skórę, jednocześnie jej nie obciążając i nie bieląc. Puder dobrze utrwala nie tylko podkład, ale i także korektor pod oczami. Co najważniejsze przedłuża trwałość makijażu. Najdłużej miałam go na twarzy ok 14 godzin i spisał się bardzo fajnie. Oczywiście po tylu godzinach nie wygląda jakoś super, ale i tak jestem z niego bardzo zadowolona. Z czystym sumieniem mogę go polecić. Choć uwaga na ciemne ubrania przy aplikacji, bo lubi się pylić.


Puder jest bardzo fajny i stał się moim ulubieńcem. Dobrze matowi i utrzymuje się na twarzy. Dodatkowo scala wszystkie warstwy na skórze i ładnie wygląda. Co najważniejsze, mimo białego koloru jest transparentny i dostosowuje się do skóry. Na plus będzie jego wydajność.

Dziękuje firmie za możliwość przetestowania kosmetyku.Serdecznie zapraszam na stronę producenta.  Link do produktu - puder vichy.




Komentarze

  1. ten puder to już prawdziwy klasyk :) od lat słyszę o nim same dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest wart każdej wydanej złotówki :)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że Vichy ma puder;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się bardzo polubiłam z nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie spotkałam się z negatywną opinia na jego temat :)

      Usuń
  4. jest fajny ;) Ja to ten słoiczek to chyba na rok będę mieć ;p haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, na pewno nie będziesz żałowała :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty