Lestello, przepyszne wafle bezglutenowe dla każdego

[Materiał reklamowy]

Lestello to rodzinna firma z tradycjami, którzy z  pasją oraz zamiłowaniem do zbóż i roślin działają na rynku od ponad ćwierć wieku. Jest to polski producent działający z tradycjami, a co za tym idzie firma stawia na najwyższą jakość produktów. Produkty te wpisują się w piramidę zdrowego żywienia oraz są wykorzystywane w dietetyce. 


Na spotkaniu blogerek w Bochni w styczniu każda z nas otrzymała po 2 pudełka wypchane pysznościami od tej marki. Ja akurat dostałam dwa takie same pudełka. W każdym takim pudełku miałam wafle kukurydziane, ryżowe, z ciecierzycy oraz soczewicy, dodatkowo były płatki owsiane oraz kasza gryczana. 


Wafle z soczewicy są naturalne bez sztucznych dodatków, barwników czy aromatów. Ich głównym składnikiem jest mąka z soczewicy, która jest doskonałym źródłem błonnika, białka oraz wielu innych składników mineralnych i witamin. Wafle te nie zawierają glutenu ani żadnych innych alergenów. Mają specyficzny smak, tak samo jak soczewica. Świetnie się sprawdzają jako przekąska z dżemem owocowym lub solo. 

Wafle z ciecierzycy zawierają cenne składniki mineralne takie jak magnez, potas czy żelazo oraz witaminy z grupy B. Tak samo jak poprzednie wafle te też nie zawierają glutenu i laktozy, dlatego są idealną opcją dla osób na specjalnych dietach oraz dla osób, które chorują na celiakię. Wafle te również mają specyficzny smak, tym razem czuć tutaj ciecierzycę. Świetnie sprawdzają się jako przekąska w ciągu dnia solo lub z owocami albo kremem czekoladowym. 

Wafle ryżowe wytwarzane są w 100 % z naturalnego ryżu brązowego. Ryz ten nie jest polerowany, dlatego w porównaniu z białym ryżem ma o wiele więcej dobroczynnych składników dla naszego organizmu. Tak samo jak poprzednie te również nie zawierają glutenu. Ten wariant wafli już bardziej mi smakował. Idealnie się sprawdzały jako przekąska solo. Raz chyba posmarowałam je kremem czekoladowym, bo uwielbiam wafle oblane czekoladą. 


Wafle kukurydziane to mój ostatnio faworyt jeżeli chodzi o wafle. Uwielbiam je w połączeniu z kremem czekoladowym i te zniknęły najszybciej. Płatki owsiane wykorzystuję przy robieniu owsianki, a kaszę gryczaną stosuje jako dodatek do obiadu. Produkty tej firmy możemy spotkać np. w Rossamanie czy Carrefour. Widziałam że firma ma też wafle oblane czekoladą i ich jestem najbardziej ciekawa więc jak będę na zakupach w Carrefourze to na pewno je zakupię. 


Komentarze

  1. Nie jadłam jeszcze wafli z ciecierzycy więc jestem ich bardzo mocno ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty