Młynomag, mąka najwyższej jakości do różnego rodzaju wypieków

 



[Materiał reklamowy]

Kolejnym sponsorem naszego styczniowego spotkania blogerek był Młynomag. Każda z nas otrzymała po kilka kg różnego rodzaju mąki. 

Młynomag produkuje oraz sprzedaje zarówno stacjonarnie jak i online mąkę z jednego z najstarszych działających młynów w Polsce. Tradycje tego miejsca sięgają XIV wieku. Młyn ten jest położony w Reszlu, czyli ok 30 km od Mrągowa. To serce Warmii i Mazur oraz część europejskiego dziedzictwa kulinarnego. 

Szczerze mówiąc to pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Jeżeli chodzi o mąkę to ja bardzo często kupuję ją w sklepie spożywczym. Niestety nie mam miejsca aby trzymać więcej niż tylko 1 kg mąki. Moja szwagierka otrzymała mąkę do wypieku chleba bo często go piecze i z tą mąką chleb wyszedł przepyszny. 

Mąkę Reszelską pszenną używałam do różnego rodzaju wypieków typu placuszki bananowe, racuchy czy naleśniki. Byłam zaskoczona, gdyż wypieki przy użyciu tej mąki były przepyszne. To samo jeżeli chodzi o wypieki. 

Mąkę tortową lubiłam dodawać do chlebka bananowego, babeczek czy drożdżówek. Może się to wydawać dziwne, ale ja bardzo polubiłam produkty z Młynomag. Mam wrażenie że mąka jest dużo lepszej jakości niż ta sklepowa. 


Podsumowując, jestem mile zaskoczona produktami od tej firmy. Co ciekawe ich mąkę możecie kupić online a cena jest bardzo atrakcyjna, bo np. mąka tortowa kosztuje 3 zł/kg. Gdybym tylko miała więcej miejsca to na pewno zrobiłabym sobie zapas, bo lubię piec i mąki akurat zużywam dużo, a ta jest świetna. 


Komentarze

Popularne posty