Bobrovski, jedwabne krawaty na każdą okazję


[Materiał reklamowy]

W styczniu byłam na spotkaniu blogerek w Bochni i jednym ze sponsorów tego spotkania była firma Bobrovski, która podarowała na licytację swoje krawaty. Jest to firma założona z zamiłowania do mody a jej motto brzmi "nie podążaj za zwykłym", co bardzo dobrze odzwierciedlają je produkty, które mają w swoim sklepie. Ich znakiem rozpoznawalnym są nietuzinkowe, odważne wzory oraz kolory krawatów, które potrafią  nadać charakteru każdej stylizacji.  


Pierwszym krawatem jaki udało mi się wylicytować jest jedwabny krawat Lillies - Midnight Blue. Jest to krawat z kolekcji Flowers z delikatnym wzorem lilii andegaweńskich. Krawat  o klasycznym kroju jest w granatowym kolorze co dodaje mu elegancji.



Mój mąż ma w swojej garderobie bardzo podobny krawat, jednak wzór jest ciut inny.  Bardzo podoba mi się ten wzór. W połączeniu z granatowym garniturem wygląda bardzo elegancko i pasuje na każdą okazję. Koszt takiego krawata to 169 zł, jednak jest on jedwabny i porządnie wykonany. Cena jest jak najbardziej adekwatna do jakości dlatego serdecznie polecam każdemu z Panów bo jest dopełnieniem całej stylizacji.



Drugim krawatem, który udało mi się wylicytować jest ten piękny, zielony knit w kropeczki. Nie jest to standardowy krawat, bo knit jest wykonany z miękkiej dzianiny. Trochę przypomina mi krawat wykonany na szydełku. Knity można nosić zarówno w wersji eleganckiej jak i wersji dziennej, np. do skórzanej kurtki. Koszt takiego krawata to 75 zł i na stronie znajdziecie różne kolory tych knitów. 


Podsumowując, bardzo podobają mi się oba krawaty. Są dobrej jakości i świetnie się prezentują w wersji eleganckiej do garnituru. Mój mąż nie nosi krawatów na co dzień, więc nie wiem jakby wyglądały z samą koszulą, ale wydaje mi się, że w tej roli również sprawdziły by się świetnie.

Serdecznie dziękuję firmie za przekazanie swoich produktów na licytację oraz chęć wsparcia naszego spotkania. 


Komentarze

Popularne posty