Obejrzane, przeczytane- listopad

Witajcie :)
Nie mam pojęcia kiedy ten czas tak szybko leci. Jako że mamy grudzień to czas zacząć podsumowania grudnia. Dziś zaczniemy od podsumowania książek, filmów i seriali. Jeżeli jesteście ciekawi co mnie zainteresowało w tamtym miesiącu to zapraszam do dalszego czytania :)

FILMY


1. Rodzinny dom wariatów




Sympatyczna komedia z gwiazdorską obsadą, opowiadająca o świętach Bożego Narodzenia w pewnej amerykańskiej rodzinie. Państwo Stone mieszkają w malowniczym miasteczku w Nowej Anglii. Razem z nim w dużym domu święta spędza cała wielopokoleniowa rodzina. Zjeżdża nawet najstarszy syn, robiący karierę w wielkim mieście. Przywozi ze sobą narzeczoną, Meredith Morton (Sarah Jessica Parker), chcąc przedstawić ją oficjalnie rodzicom, braciom i siostrom. Niestety, Meredith - sztywna, bezwzględna kierowniczka z Nowego Jorku - nie budzi sympatii rodziny. Członkowie rodziny dają jej niezły wycisk. Upokorzona Meredith posyła po swoja siostrę (Claire Danes), która ku jej zdumieniu, staje się ulubienicą rodziny jej przyszłego męża..

Ocena 5/5




Film na początku wydawał mi się komedią, było dużo różnych śmiesznych sytuacji. Jak się okazuje Meredith im bardziej się stara, tym bardziej wszystko idzie w złym kierunku i wychodzi na dziwną osobę, której nikt nie polubił. Akcja rozwija się powoli ale w pewnym momencie okazuje się że  jeden z członków rodziny jest poważnie chory.Po pojawieniu się siostry Meredith wszystko się zmienia, nawet jej związek z Everret'em. Pod koniec filmu bardzo się wzruszyłam. Film jest bardzo ciekawy i polecam obejrzeć, szczególnie że zbliżają się święta.

KSIĄŻKI

1. C.J. Daugherty  Niezłomni




Nathaniel zdobywa przewagę. Uczniowie Akademii Cimmeria podupadają na duchu. Udręczona Allie martwi się nie tylko o szkołę, ale także o los Cartera. Wie jednak, że musi odnaleźć w sobie siły do walki, dlatego namawia Isabelle do wznowienia treningów w Nocnej Szkole. Uważa, że tylko wtedy uczniowie nie utracą wiary w zwycięstwo. Czy Nathaniela można pokonać? Jak wiele będą gotowi poświęcić bohaterowie i jakie tajemnice jeszcze skrywają?

Ocena 5/5

Uwielbiam całą tą serię. Żałuję że to ostatnia część, bo bardzo przyzwyczaiłam się do bohaterów. Pomimo tego że tutaj jest typowo jak w książkach, czyli jedna dziewczyna i dwóch chłopców, to bardzo fajnie się to czytało. Książka szybko się czyta i pochłonęłam ją w 4 dni. Nie miałam pojęcia że tak się zakończy ta seria ale nie rozczarowałam się. 

2. Nicholas Sparks, I wciąż ją kocham




John Tyree dokonuje wyboru - nie widząc szans na zdobycie wyższego wykształcenia, po ukończeniu szkoły średniej zaciąga się do armii. Przechodzi szkołę prawdziwego, męskiego życia, nabiera pewności siebie, której dotąd mu brakowało. W czasie przepustki spotyka Savannah – dziewczynę swoich marzeń. Młodszą o dwa lata studentkę pedagogiki, wolontariuszkę, która z grupą przyjaciół, w ramach akcji dobroczynnej, buduje domu dla ubogich. Na przekór wszelkich okolicznościom, pomiędzy obojgiem rozkwita miłość. Savannah przyrzeka czekać na ukochanego, dopóki nie minie okres jego służby...

Ocena 5/5

Na początku dość ciężko mi się czytało tą książkę, bo nie było tam nic ciekawego. Dopiero kiedy John poznał Savannah, akcja zaczyna się rozwijać. Wszystko byłoby pięknie i ładnie, gdyby nie to że chłopak musiał wrócić do wojska. Dziewczyna na niego czekała, ale kiedy zaciągnął się po raz drugi w czasie wojny w Iraku, coś się stało i Savannah zwątpiła czy to ma sens i zerwała z nim. To co on zrobił na końcu było bardzo szlachetne z jego strony i niewiele osób zdobyłoby się na taki gest. Koniecznie musicie przeczytać tą książkę!!  Jest rewelacyjna. Wiem że jest tez film, bo sama go dawno temu oglądałam, ale te książki mają coś w sobie, gdyż po przeczytaniu tej, mam ochotę przeczytać wszystkie książki Sparks'a, chociaż wiem że w większości ukazały się już filmy. Ach Iwona to przez Ciebie :D


SERIALE

W listopadzie nadal oglądałam Na sygnale. Oprócz tego śledziłam jeszcze jeden serial.

Rolnik szuka żony 2



Ocena 4/5

Haha, tak wiem, już sam tytuł mówi sam za siebie. Ale jakoś polubiłam to i żałuję że już się skończyło. A dlaczego zaczęłam oglądać? Ze względu na przystojnych rolników :D Mam tutaj na myśli Rafała i Grześka. Można było też zobaczyć kilka śmiesznych scen jak kandydatki/ kandydaci radzili sobie na wsi. Szczerze mówiąc to myślałam że rolnicy dokonają innych wyborów, ale mimo wszystko cieszę się że Rafał wybrał Justynę :D Wiem że po internecie krąży dużo plotek na temat tego serialu, ale mimo wszystko fajnie się to oglądało .

I to by było na tyle. Mam nadzieję że w tym miesiącu nadrobię zaległości. A Wy polecacie coś ciekawego?


Komentarze

  1. Czytam tą sama książkę co Ty :) początek był nudny, lecz wątek się rozwinął i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, im bliżej końca tym bardziej staje się świetna :)

      Usuń
  2. Ja też oglądałam rolnika ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałam to moje koleżanki też to oglądały :D

      Usuń
  3. Uwielbiam książki Nicholasa Sparksa. A Rolnik szuka żony również oglądałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już dwie w domu, bo ostatnio ukazują się w kioskach co 2 tyg po 15 lub 16 zł :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja się w nim kompletnie zakochałam, mam nadzieję że reszta pozycji jest równie świetna :)

      Usuń
  5. uwielbiam rolnik szuka żony ;) kocham ten program jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty