Yankee Candle COSY BY THE FIRE

Witajcie :)
Na początku małe wyjaśnienia dlaczego mnie nie było. Otóż wczoraj miałam ważne kolokwium na studiach i uczyłam się cały tydzień. Do tego muszę w końcu zacząć pisać pracę, bo mój promotor pod koniec stycznia chce 2 rozdziały a ja mam jedynie wyszukane informacje w książkach. Pewnie nie będzie mnie tutaj tak często jakbym chciała, ale mam nadzieję że w przerwie świątecznej nadrobię wszystkie zaległości. Kurczę muszę w końcu zacząć planować sobie czas bo bez tego trudno się zmotywować i ogarnąć to wszystko.  Jako że uwielbiam ostatnio bardziej palić woski niż świece, dziś chciałabym Wam przedstawić wosk Cosy by the fire  z zimowej edycji Q4. Czy przypadł mi do gustu?


Informacje ze strony Goodies.pl
Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu ciepłej mieszanki imbiru, goździka i pomarańczy zharmonizowana z nutami drzewnymi.

Kiedy otworzyłam paczkę i powąchałam ten wosk od razu zauważyłam że jest intensywny. Od razu mi się z czymś skojarzył, tylko nie mogłam sobie przypomnieć co to było. Na początku nie byłam do niego przekonana, gdyż wyczuwałam tutaj lekki zapach kwasku cytrynowego. Jednak po odpaleniu zapach bardzo mi się spodobał. Zapach nadal jest intensywny i bardzo szybko go czuć w całym pokoju. Mam bardzo duży pokój i jak się wchodzi to od razu go czuć. Mi kojarzy się on herbatą cytrusową i goździkami, jednak jest lekko przełamany nutami drzewnymi. Kiedy go odpalam to mam wrażenie że  siedzę sobie na kanapie pod kocykiem z książką w ręce. Na stole stoi kubek cytrusowej herbaty a w kominku widać figlarne płomyki ognia. 


   
Wg mnie ten zapach jest idealny na zimowe wieczory. Dobrze wpasował się w moje gusta, chociaż nie była to miłość od pierwszego powąchania. Zapach jest dość specyficzny i nie wszystkim się może spodobać. Szkoda że nie zamówiłam sobie ze 2 woski bo jak na razie palę go cały czas i nadal po odpaleniu jednego kawałka ładnie pachnie. Myślę że będzie wydajny. 


A Wy mieliście już jakiś wosk z nowej edycji zimowej? Bo ja mam jeszcze 2 :D Może polecicie mi jakiś fajny zapach na zimę/ święta? Bo nie wiem co zamówić :)



Komentarze

  1. Wstyd się przyznać ale jeszcze nie miałam żadnego z tych wosków :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować, bo szukam właśnie jakiegoś świątecznego zapachu :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie bardzo te nowe woski i pewnie na jakiś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamów sobie Soft Blanket - idealny na zimowy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach pewnie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woski bardzo lubię,nie miałam jeszcze żadnego z zimowej edycji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zamówię go sobie wraz z następnymi zakupami :D

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba bym się z nim polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tegorocznej kolekcji jeszcze wosków nie mam, ale muszę przyznač, że to kwestia czasu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty