Tag świąteczny

Witajcie :)
Korzystając z leniwego i wolnego dnia, ale świątecznego postanowiłam  odpowiedzieć na kilka pytań ze świątecznego tagu. Na blogu nie było mnie jakiś czas, ale postaram się nadrobić wszystkie zaległości. Nawet denko z listopada czeka na mnie. Pytań jest kilka, ale przejdźmy już do sedna :)

Źródło


1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film ? 
Tutaj chyba nikogo nie zaskoczę i powiem, że jest to Kevin sam w domu. Wiem, że niektórzy mają już go dość, jednak ja bardzo lubię ten film i co roku go oglądam. Bardzo lubię też W krzywym zwierciadle: Witaj święty Mikołaju.

Źródło

2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor ? 
Święta zawsze kojarzyły mi się z kolorem  czerwonym  i tak już zostało. Ale bardzo lubię połączenie złota i czerwieni.

3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję ? 
Oczywiście wolałabym zostać w piżamie, ale na kolację wigilijną trzeba się jakoś ubrać :D

4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo ?
Hm... tak sobie myślę i pewnie byłby to mój ukochany.To bardzo ważna osoba w moim życiu i to właśnie dla niego kupiłabym jakiś wyjątkowy prezent. 

5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek ? 
U mnie w domu prezenty zawsze przynosił Mikołaj i u nas obchodzone jest to 6 grudnia. Nie praktykujemy kupowania prezentów pod choinkę, więc moja odpowiedź brzmi że ani w Wieczór Wigilijny, ani w poranek. 

6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników ? 
Niestety nie, ale kiedyś na pewno to zrobię :)

7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej ? 
Nic nie robić :D A tak serio to najbardziej lubię oglądać jakieś świąteczne filmy, układać puzzle, czytać posty na blogu i oglądać YT. Ale w tym roku czeka mnie dalsze pisanie licencjatu ;/

8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia ? 
Ogólnie to nie. Przy łamaniu opłatkiem zawsze mówię te same życzenia: zdrowia, szczęścia, pomyślności i wszystkiego co najlepsze :D

9. Ulubiony świąteczny zapach ? 
Zapach domowego piernika. A jeżeli chodzi o woski to ostatnio pokochałam z YC Berry Trifle. Jest słodki i dość intensywny.

Źródło


10. Ulubiona świąteczna potrawa ?
Hm... nie mam takiej potrawy. Lubię rybę w każdej postaci. Pierogi ruskie uwielbiam ale u mnie na wigilii są pierogi ze śliwkami. 

I to już wszystkie pytania. Mam nadzieję, że miło się czytało. Następne posty będą już kosmetyczne, bo muszę nadrobić zaległości. Jeszcze raz Wesołych świąt!! Ho ho ho!!





Komentarze

  1. Świetny tag :) u mnie z kolei pierogi z kapustą i grzybami :) Też lubię nic nie robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kapusta jest z grzybami osobnym daniem, więc pierogi są ze śliwkami :D

      Usuń
  2. Kevin sam w domu to już jak tradycja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Cię bliżej poznać :) a Kevin to klasyk ;D
    Buzka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kevin musi być:) Też zawsze oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Także uwielbiam zapach domowego piernika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie będę miała dość Kevina, raz w roku można do niego wrócić :) Kojarzy mi się z dzieciństwem i rodzinną atmosferą :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty