Wesołych świąt !

Witajcie :)
Korzystając z wolnej chwili po Wigilijnej kolacji, przychodzę do Was z życzeniami. Kochani, życzę Wam abyście spędzili te Święta w rodzinnym gronie, aby były spokojne i radosne. Mam nadzieję że odpoczniecie po tych wszystkich przygotowaniach i naładujecie baterie. Mam nadzieję że jedzonko będzie pyszne!!




Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
życzę Wam nadziei, własnego skrawka nieba,
zadumy nad płomieniem świecy,
filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
piękna poezji, muzyki,
pogodnych świąt zimowych,
odpoczynku, zwolnienia oddechu,
nabrania dystansu do tego, co wokół,
chwil roziskrzonych kolędą,
śmiechem i wspomnieniami.
Wesołych świąt kochani!



A tutaj moja ulubiona świąteczna piosenka w polskim wydaniu :)





Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty