KONKURS! Wygraj wybrany model rzęs Perhaeps

Dziś mam dla Was bardzo szybki konkurs. Do wygrania jest wybrany model sztucznych rzęs z marki Perhaeps. 




Co należy zrobić?
1. Być publicznym  obserwatorem mojego bloga.
2. Polubić fb firmy Perhaeps  https://www.facebook.com/kreatywnywizaz

3.  Rozdanie trwa od 21 listopada do 1 grudnia 2017 roku. Wyniki pojawią się w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu.Wygrywa 1 osoba, a zwycięzcę wybiorę ja. 
4. Nagrodę wysyła firma Perhaeps.
5.  W komentarzu na dole napisz jaki model rzęs ze strony Perhaeps wybierasz i dlaczego. Wystarczy jednym zdaniem. 

Wzór:
Obserwuję jako:
Fb lubię jako:
Model rzęs:

POWODZENIA!!!!






Komentarze

  1. hmm rozumiem, że rzesy mam sobie wybrać ze strony :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzęsy mają ciekawe :) ale ja nawet nie umiem się z nimi bawić (kleić) ale może wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: todoarmo
    Fb lubię jako: Monika JB
    Model rzęs:
    CARMEN – uwodzicielska i romantyczna bo jestem ciekawa czy poradzę sobie z ich założeniem oraz jak będą się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny konkurs, powodzenia wszystkim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako Anna Bugdal fb lubię jako Anna Bugdal wybieram model rzęs CARMEN��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gram dla córki lubi bardzo rzęsy a takiego modelu jeszcze nie miała😊

      Usuń
  6. Obserwuję blog jako Anna Domagała
    Fb lubię jako Anna Bury Domagała
    Model CARMEN

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję blog jako: Wiktoria Kolczyńska
    Fb lubię jako: Wiktoria Kolczyńska
    Model: CARMEN

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! Sama sztucznych rzęs nie noszę, więc udziału nie biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: MD BŻ
    Fb lubię jako: MD BZ
    Model rzęs: Lady - widziałam je w kilku makijażach - dają naturalny efekt nawet na co dzień, ale da się z nich wyczarować imprezowy makijaż oka, po prostu uniwersalne i piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na rzęsach się kompletnie nie znam i nawte nie umiałabym sobie tego przyczepiać :D, ale powodzenia wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Nadia
    Fb lubię jako: Malinowy Skarbiec
    Model rzęs: Według mnie Lady jest najpiękniejszym modelem. Idealnie się przydadzą na każdą imprezę, dodadzą takiego uroku, ale także drapieżności w spojrzeniu. Będą świetnym elementem makijażu i na pewno się nie zmarnują :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty