MUR Flawless Matte, brązowe smoky eye

Witajcie :)
Od niedawna zaczęłam się bardziej bawić makijażem i postanowiłam wyjść ze swojej strefy komfortu. Zazwyczaj na moich powiekach lądują jakieś brązy w połączeniu z jasnym, połyskującym cieniem. Na moim blogu nigdy nie było postów z makijażami, ale ten zrobiłam jeszcze na wakacjach i postanowiłam że będę wrzucać raz na jakiś czas jakiś makijaż. Będzie to też dla mnie motywacja, aby robić więcej makijaży i to bardziej kolorowych.


Makijaż krok po kroku :

makijaż krok po kroku

1. Na powiekę  nakładam bazę pod cienie a następnie, cielisty, matowy cień z My Secret w nr 505. 
2. W załamanie powieki nakładam ciepły, brązowy cień z paletki MUR Flawless Matte w odcieniu Soft.
3. Następnie przyciemniam zewnętrzny kącik cieniem Wood , a na środek powieki nakłam ceglasty cień Rust.
4. Na dolną powiekę nakładam cień Wood, a następnie Rust i wszystko ze sobą blenduje. Na linię wodna nakładam cielista kredkę z My Secret. Na górnej powiece rysuję kreskę eyelinerem.
5. Tuszuję rzęsy, a następnie przyklejam sztuczne z Aliexpress. Na koniec zaznaczam brwi zestaw do brwi z Essence, a potem utrwalam je żelem z Wibo.
6. Na twarz nakładam podkład i korektor, a następnie wszystko utrwalam pudrem. Jeszcze tylko trochę brązu i rozświetlacza na policzki i makijaż gotowy.
7. Na samym końcu maluję usta.

makeup tutorial

Kosmetyki użyte do makijażu :

* Maybelline cień w kremie w nr 93 Creme de nude
* Paleta cieni MUR Flawless Matte
* Eyeliner w pędzelku z Wibo i eyeliner w pisaku z Essence
* tusz do rzęs Wibo growing lashes
* cielista kredka do oczu My Secret
* sztuczne rzęsy Aliexpress i klej Duo
* zestaw cieni do brwi z Essence oraz żel do brwi z Wibo
* baza pod makijaż Rimmel oraz zielona baza [pod makijaż Catrice
* podkład Astor Perfect Stay
* korektor z Kobo oraz Catrice
* puder Vichy dermablend
* bronzer Kobo
* rozświetlacz Lovely
* pomadka matowa w płynie z Bell w nr 03

 kosmetyki użyte w makijażu



A tak prezentuje się makijaż w całości. Wybaczcie te zdjęcia, ale cały czas się uczę robić ładne zdjęcia makijaży moim aparatem i nie zawsze potrafię uchwycić kolor cieni na zdjęciu. Na żywo wygląda to znacznie lepiej.

tutorial makijażowy

Dajcie znać czy takie posty Was interesują czy po prostu na blogu zamieszczać coś innego. Ten post o taki królik doświadczalny i jestem ciekawa Waszej reakcji. Piszcie co o tym myślicie. Wiem że nie jestem wizażystką, ale cały czas się uczę i w porównaniu do lat wcześniejszych mój makijaż zdecydowanie się zmienił i to na plus :)

Komentarze

  1. Również używam teraz tego podkładu od Astora :D
    Makijaż bardzo ładny, lubię takie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład z Astor to mój ulubieniec i żałuję że wycofują tą markę z drogerii. Jednak teraz znalazłam inny, lepszy podkład ale nie mogę go nigdzie stacjonarnie znaleźć ;/

      Usuń
  2. Często korzystam z takiej kolorystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ci wychodzi, zdjęcia też są w porządku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale to nadal jeszcze nie jest to czego ja oczekuję :D

      Usuń
  4. Ładny makijaż, zdecydowanie moje kolorki:) i ta paletka - przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) kolorki fajne ale mam pewnie zastrzeżenia co do niej ;/

      Usuń
  5. Najczęściej korzystam własnie z takich kolorków, ale smokey eye to coś, co zdecydowanie mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się ciągle uczę makijażu i raz lepiej wyjdzie, a raz gorzej :D

      Usuń
  6. bardzo ładnie to wygląda :) super efekt końcowy :) miałam na 2 wesela żeby mi kosmetyczki smokey eyes zrobiły.....-uwierz że nawet w połowie nie był tak dobry jak Twój...-BA! w ogóle smokey eyes nie przypominał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) ja miałam 2 wesela w tym roku i mój makijaż musiał być na bogato. Było dużo błysku na oczach :D

      Usuń
    2. nooo ja nawet pokazałam zdjęcie o co mi chodzi....miał być makijaż z pazurem.....a wyszło jak wyszło....przyszłam do domu i sama poprawiałam

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie kolorki na powiece:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się ostatnio mega namachałam z Cocoa Blend, zrobilam wymyślny makijaż chyba 6 czy 7 różnymi cieniami i co? Na zdjęciu wyszedł jak jedna wielka nijaka plama, haha :D Tobie bardzo ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty