Rival de Loop, hydro żel nawilżający


Nawilżanie twarzy zarówno rano jak i wieczorem od zawsze u mnie szwankowało. Rano nie miałam czasu na stosowanie kremu bo się spieszyłam, a wieczorem po prostu mi się nie chciało. Nawet teraz różnie to u mnie z tym bywa. Ale wiecie, alt przybywa i trzeba się spiąć i zacząć bardziej dbać o swoja skórę. Stosowałam różne kremy, ale nie znalazłam tego odpowiedniego. Dziś na tapetę bierzemy nawilżający żel do twarzy z Rossmanowskiej półki. Czy ten niepozorny żel z pompką mnie czymś zachwycił?



Żel znajduje się w buteleczce o pojemności 30 ml. Produkt jest łatwy w użyciu, ponieważ posiada pompkę. Konsystencja jest żelowa, a przy rozprowadzaniu dość wodnista. Produkt posiada lekki i przyjemny zapach, trochę wpada w męskie nuty. Buteleczka jest szklana i przeźroczysta, dzięki czemu możemy kontrolować zużycie.

opakowanie


Skład: 
Aqua, Alcohol Denat., Glycerin, Hydrolyzed Yeast Extarct, Sorbitol, Panthenol, Urea, Sodium Hyaluronate, Algin, Pullulan, Caprylyl/ Capryl Glucoside, Carbomer, Phenoxyethanol, Glyceryl Polyacrylate, Trehalose, Xanthan Gum, Parfum, Pentylene Glycol, Serine, Ethylhexylglycerin, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Sodium Hydroxide, Polyglucuronic Acid, Alcohol, Caprylyl Glycol, Disodium Phosphate, Tris (Tetramethylhydroxypiperidinol) Citrate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Pantolactone, Lecithin, Potassium Phosphate, Citric Acid, CI 42090.

Produkt kupiłam już dość dawno temu, ale podchodziłam do niego bardzo sceptycznie. Jakoś miałam wrażenie, że taki żel nie nawilży mojej skóry dość dobrze. Czy się myliłam? Tak. Żel stosuję
zarówno rano jak i wieczorem. W obu przypadkach nakładałam jeszcze krem po nim.

konsystencja


Żel dobrze się u mnie spisuje. Nawet nie miałam pojęcia, że będę z niego zadowolona. Poziom nawilżenia nie jest jakiś super świetny, ale jest całkiem dobry. Czasami stosowałam go rano samego bez kremu i również fajnie się spisał. Dobrze nawilżył, a ja nie odczuwałam braku zastosowania kremu. Twarz po nałożeniu tego żelu jest lepka, ale po nałożeniu makijażu nic nie czuć. Żelu używam prawie codziennie i to co mogę powiedzieć, to fakt  że dość szybko znika z buteleczki. Zużyłam już pół buteleczki w dość krótkim czasie.

opinia


Podsumowując, żel okazał się bardzo fajnym kosmetykiem. Poziom nawilżenia jest całkiem dobry , zarówno na dzień jak i  na noc. Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt, że nie jest on wydajny. Stosując go rano, stanowi bardzo fajną bazę pod makijaż. Polecam wypróbować, bo kosmetyk jest godny uwagi.


Komentarze

  1. O nie! To na pewno nie jest skład kosmetyku nawilżającego ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeraża mnie ten alkohol na drugim miejscu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Alkohol i nawilżenie? Jakoś mi to nie idzie w parze.

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie ogladalam polki w rosmanie z zelami:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Malutkie opakowanie. Tak, jak piszą dziewczyny, alkohol tak wysoko w składzie mnie do tego produktu zniechęca.Dobrze, że u Ciebie się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy u mnie spisałby się dobrze... chyba kiedyś go potestuję :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że ma alkohol na początku składu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie by się na pewno nie spisał, mając tak wysoko alkohol :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty