Bandii, antyoksydacyjny krem pod oczy

Cześć!
Krem po oczy to kosmetyk, bez którego nie wyobrażam sobie swojej pielęgnacji, zarówno wieczorowej jak i porannej. Dziś na tapetę bierzemy antyoksydacyjny krem pod oczy z Bandii. Szczerze mówiąc to wcześniej nie miałam okazji używać kosmetyków z tej firmy, ale słyszałam że fajnie działają.  Jak zatem sprawdził się u mnie ten krem? 



Krem zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry wokół oczu. Preparat nawilża, poprawia elastyczność i napięcie skóry, ma właściwości kojące oraz łagodzące. Zawiera antyoksydanty, dzięki czemu neutralizuje wolne rodniki. Bogactwo składników aktywnych gwarantuje skuteczną pielęgnację wrażliwej skóry wokół oczu.

opinia

Skład: Aqua/Water, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Decyl Cocoate, Ethylhexyl Stearate, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Stearyl Alcohol, Panthenol, Steareth-7, Steareth-10, Tocopheryl Acetate, Camelia Sinensis Leaf Extract, Camelia Sinensis Extract, Retinyl Palmitate, Arachis Hypogea (Peanut) Oil, Tocopherol, Allantoin, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Carbomer, Triethanolamine, Disodium EDTA, Sodium Metabisulfite, Sodium Sulfite, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

recenzja

Jestem oczarowana tych kremem. Genialnie sprawdza się pod oczami zarówno na noc jak i na dzień pod makijaż. Ma delikatną i lekką konsystencję, przez co korektor się na nim nie waży. Ja głównie używam go na noc. Skóra jest fajnie nawilżona i napięta. Dodatkowo szybko się wchłania. Nie podrażnia i nie uczula. Dla mnie jeden z lepszych kremów jakie miałam. Wystarczy naprawdę niewielka jego ilość.  Z racji tego że ma 30 ml, to wystarcza na bardzo długo. Plus też za pompkę, bo nic się nie zacina i świetnie działa.

blog

Podsumowując, jestem zakochana w tym kremie. Lekka konsystencja idealnie nawilża skórę wokół oczu. Ma dużą pojemność, przez co jest bardzo wydajny. Jego cena to 34 zł, więc nie jest drogi jak na kilka miesięcy używania. Ja serdecznie go Wam polecam. Trochę żałuję bo już mi się skończył, ale na pewno kupię następne opakowanie.




Komentarze

  1. Wydajność to coś, co mnie bardzo zachęca do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zaskoczona jak bardzo jest wydajny i myślałam że nigdy się nie skończy :D

      Usuń
  2. W sumie to chyba nigdy nie używałam tej firmy. dobrze,że się u Ciebie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę przetestować jeszcze inne ich kremy :)

      Usuń
  3. Nie znam tej firmy ale skoro tak zachwalasz to moze spróbuje tym bardziej, że jest bardzo tani jak na dobry krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie, nie lubię parafiny w składzie, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo. Parafina jeszcze na ciało może być, ale na buźkę absolutnie nie.

      Usuń
    2. Tutaj krzywdy mi nie zrobiła, choć w peelingach do ciała jej nienawidzę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty