Biodermic, maska do twarzy w płacie oraz krem na noc - seria kawiorowa

Cześć!!
Dziś kolejny post związany z marcowym spotkaniem blogerek w Tarnowie. Używam teraz bardzo dużo produktów z tego spotkania i najbliższe recenzje będą z tymi produktami. Kolejną firmą, która wsparła nasze spotkanie jest firma Biodermic. Od niej dostałam wersję podróżną kremu na noc. Udało mi się także wylicytować maskę na tkaninie oraz krem pod oczy. Wszystkie produkty są z serii kawiorowej. Natomiast dziś na tapetę bierzemy maskę oraz krem na noc. To jak jesteście ciekawi efektów?


Odżywczy koktajl kawiorowy, bogaty w proteiny i minerały.  Głęboko rewitalizuje skórę, poprawia jej koloryt, stymuluje odnowę komórkową. Naturalny czynnik nawilżający NMF nawilża, łagodzi i zwiększa elastyczność.


Biodermic, maska do twarzy w płacie

Maseczka kawiorowa jest bardzo fajnie nasączona. Niestety ale przy nałożeniu miałam już mały problem, ponieważ maseczka jest źle przycięta. Otwory na oczy i usta były dla mnie zbyt małe, natomiast reszta fajnie leżała na twarzy. Tak jak pisze producent, maseczkę trzymałam 15 minut. 


Biodermic, maska do twarzy w płacie

Po jej użyciu skóra była nadal mokra i trzeba było chwilę poczekać aż nadmiar się wchłonie. To co zauważyłam to na pewno fajne nawilżenie skóry. Cera po tej maseczce była miękka, gładka i jędrna. Efekt nie utrzymał się zbyt długo, ale raz na jakiś czas lub jako maseczka bankietowa będzie fajnym rozwiązaniem. Koszt takiej maseczki to 22 zł. 


Biodermic, krem na noc z ekstraktem z kawioru

Drugim produktem jest mała saszetka z kremem na noc. Szczerze mówiąc to pierwszy raz spotykam się z taką miniaturką kremu. W sklepie firmowym są to wersje podróżne, które bardzo mi się spodobały. Aż mam ochotę wypróbować inne kremy od nich . Myślę, że jest to fajna opcja na wypróbowanie kosmetyku przez zakupem pełnowymiarowego produktu. Miniaturka ma niby tylko 10 ml, ale mi służyła przez bardzo długi czas, myślę że ok 2- 3 tygodnie codziennego używania. Jestem w szoku jak wydajny jest ten krem. 

Biodermic, krem na noc z ekstraktem z kawioru

Krem na noc z kawiorem  ma bardzo lekką konsystencję i może dlatego jest tak wydajny. Wystarczy naprawdę niewielka ilość aby fajnie nawilżyć skórę. Co do działania to jestem pozytywnie nim zaskoczona. Bardzo fajnie nawilżał, a skóra była po nim gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Nie spodziewałam się za dużo po nim a tutaj takie fajne zaskoczenie, aż mam ochotę na pełnowymiarowe opakowanie. Cena takiej małej saszetki to 12 zł. Są też inne wersje kremów o tej pojemności. 

Biodermic, krem na noc z ekstraktem z kawioru

Podsumowując, jestem zaskoczona przede wszystkim tym kremem. Nie spodziewałam się że spisze się u mnie tak fajnie. Dodatkowo ma on fajny, delikatny zapach. Z tej serii mam jeszcze krem pod oczy ale o nim w osobnym poście. Co do maseczki to jakiegoś Wow nie było, przed ważną imprezą jest to super rozwiązanie, ale znam tańsze maski w płacie. Osobiście polecam się zainteresować tymi kremami, bo są bardzo fajne. Ja na pewno zaopatrzę się w te saszetki aby wypróbować inne warianty kremów. 

A Wy mieliście okazję testować kremy z tej firmy? Dajcie znać, który jest jeszcze godny uwagi. A firmie dziękuje za możliwość przetestowania ich produktów.



Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze kremów z tej firmy, z chęcią bym go przetestowała, bo wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej nie znałam tych kremów ale warto sobie przetestować na początek te saszetki :)

      Usuń
  2. Chyba miałam tę maseczkę, w płachcie albo jakąś inną jej wersje. Ale była strasznie lepiąca miałam wrażenie, że się miodem wysmarowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta też zostawiła takie uczucie, jednak twarz nie lepiła się aż tak :)

      Usuń
  3. Taki krem chętnie bym przetestowała, bo żadnego produktu z tej firmy jeszcze nie miałam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnych produktów tej marki ale krem mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, nawet te saszetki. Może akurat znajdziesz coś ciekawego dla siebie :)

      Usuń
  5. Nie znam, ale koktajl mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć na ich stronę, mają różne maski w płachcie :)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze podobnego produktu ale ten wydaje się być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem krem jest bardzo fajny, natomiast maseczka raz na jakiś czas też jest ok choć za taką cenę znajdziemy coś lepszego :)

      Usuń
  7. Nie znam marki, cieszę się jednak że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zamówić te wersje podróżne i wypróbować jakiś krem :)

      Usuń

Publikowanie komentarza

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty