Carex, antybakteryjne mydło w płynie

Cześć!!
Mydło do rąk to kosmetyk teraz na topie. Przez to wszystko co się dzieje na świecie, nasza dezynfekcja dłoni jest 2 razy większa i częstsza. Od mydła do rąk oczekuję, nie tylko dobrego oczyszczenia, ale także aby nie wysuszało dłoni. Dziś na tapetę leci mydło od firmy Carex, które przywiozłam ze sobą ze spotkania blogerek w Tarnowie.  



Antybakteryjne mydło w płynie pielęgnuje dłonie i wspiera naturalną barierę ochronną skóry, zapobiegając rozprzestrzenianiu się bakterii. Delikatnie nawilża skórę oraz wspiera naturalną barierę antybakteryjną. Specjalnie dobrane, delikatne składniki myjące oraz naturalny składnik antybakteryjny skutecznie zadbają o codzienną higienę rąk.

Carex, antybakteryjne  mydło w płynie

Mydełko ma wygodną buteleczkę o pojemności 333 ml. Szczerze mówiąc to pierwszy raz się spotykam z taką pojemnością. Bardzo często jest to albo 250 ml lub 500 ml. W tym wypadku firma postawiła na pojemność pomiędzy.  Jak widać, mydełko ma kolor mleczny, a jego zapach jest delikatny. Standardowo posiada ono pompkę, która się nie zacina i dobrze działa. 

Carex, antybakteryjne  mydło w płynie

Jedyny minus jaki tutaj widzę to opakowanie, a raczej za krótka pompka. Jak mydełko się kończy to niestety tej końcówki nie jesteśmy w stanie wydostać z opakowania i wyrzucamy tak z 1 cm kosmetyku do kosza. 

Carex, antybakteryjne  mydło w płynie

Co do samego działania to ja jestem zadowolona. Mydełko spisuje się w swojej roli i przede wszystkim nie wysusza dłoni. Przez to ciągłe mycie i dezynfekcje, moje dłonie były w bardzo złym stanie. Jak zaczęłam używać tego mydełka to stan skóry się poprawił. Jego cena to ok 10 zł i możemy go dorwać w różnych drogeriach a nawet w Biedronce. 

Carex, antybakteryjne  mydło w płynie

Podsumowując mydełko jest warte uwagi. Dobrze się pieni, oczyszcza i nie wysusza dłoni. Dodatkowo ma delikatny, mleczny zapach. Na pewno będę po nie sięgała częściej. W mojej łazience służyło mi niecały miesiąc.


Komentarze

  1. Nie znałam wcześniej tego produktu, ale chętnie go wypróbuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i przydatne takie mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że nie wysusza dłoni. Muszę je koniecznie wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, na mydła do rąk nie zwracam większej uwagi, choć bardzo lubiłam Yope :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze mydła tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam to mydło nie raz na półkach sklepowych, ale nie testowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich mydeł nigdy za wiele, zwłaszcza w obecnych czasach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty