Biolonica, regenerujący krem do twarzy na noc

Cześć!!
Z pielęgnacją twarzy u mnie czasami jest różnie. Wieczorem czasami mi się nie chce nakładać kremu na twarz, szczególnie jak jestem zmęczona lub późno się kładę. Ostatnio bardzo przykładam się do mojej wieczornej pielęgnacji, bo lubię produkty które stosuję i widzę ich działanie na mojej  buzi. Jednym z tych ulubionych produktów jest krem do twarzy od Biolonica. Czym mnie tak zachwycił ten krem? Już Wam mówię.

Krem przeznaczony dla kobiet powyżej 30. roku życia, do stosowania na nocKosmetyk zapewnia nam nocną odbudowę i regenerację skóryPodczas snu owal naszej twarzy poprawia się, a jędrność wzrasta.Po nocnej kuracji skóra jest wypoczęta i gotowa do dalszych działań.Komórki macierzyste z jabłoni przyczyniają się do młodego wyglądu naszej twarzy.Dzięki ekstraktowi z kolagenu i elastyny nasza skóra jest zregenerowana, świeża i gładka.
 Roślinne komórki macierzyste z jabłoni zawierają metabolity zapewniające długowieczność komórek skóry. Stanowią ochronę DNA przed starzeniem spowodowanym stresem oksydacyjnym, a zawartość epigenetycznych substancji ma bezpośredni wpływ na „młodość” naszej skóry.
Ekstrakt z kolagenu i elastyny utrzymuje odpowiednią wilgotność skóry, elastyna nadaje skórze sprężystość i elastyczność.  Regeneruje i odmładza, przywraca świeżość i gładkość.

Olej z nasion jabłek jest skuteczny w działaniu antyrodnikowym, w szczególności polecany do skóry dojrzałej, zmęczonej. Innowacyjny olej o bardzo dobrych właściwościach nawilżających i rewitalizujących. Wspomaga odnowę komórkową skóry, bogaty w mikro i makroelementy (fosfor, potas, magnez, wapń, żelazo), zawarta w składzie siarka wspomaga pielęgnację skóry uszkodzonej, zmęczonej, po opalaniu i narażonej na stres oksydacyjny.

opinia

Skład: Aqua, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter, Pyrus Malus (Apple) Seed Oil, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycerin,  Dipalmitoyl Hydroxyproline, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract, Malus Domestica Leaf Cell Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Collagen, Hydrolyzed Elastin, Sodium Hyaluronate, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate-80, Sorbitan Oleate, Isostearyl Isostearate, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Nicinamid, Inositol, Lactic Acid, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Parfum, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate.


blog

Krem ma standardową pojemność 50 ml. Posiada też pompkę airless, dzięki czemu jesteśmy w stanie zużyć wszystko do samego końca. Pompka się nie zacina i dobrze działa. Konsystencja jest lekka, ale treściwa. Dodatkowo posiada przyjemny zapach.

 recenzja

A jak z działaniem? Pomimo że krem jest przeznaczony dla 30+ to ja na to nie patrzę i wprost uwielbiam go stosować. Wystarczy jedna pompka na całą twarz plus szyję. Przez to jest wydajny i na długo starcza. Krem sam w sobie świetnie nawilża skórę oraz szybko się wchłania. Buzia rano po nim jest miękka, sprężysta i gładka. Taka jakby zregenerowana. Nie podrażnia i nie zapycha. No ja go uwielbiam i będzie mi smutno jak się skończy.

recenzja na blogu

Podsumowując, krem ten stał się moim ulubieńcem w wieczornej pielęgnacji skóry. Świetnie regeneruje skórę, dobrze ją nawilża i odżywia. Dodatkowo jest wydajny bo używam go już z 3 miesiące a jeszcze odrobinę go mam. Jego cena to 89 zł, ale ja jestem skłonna za niego zapłacić nawet więcej, bo tak fajnie działa. Serdecznie go Wam polecam wypróbować.

A Wy macie jakieś swoje perełki do pielęgnacji? Koniecznie dajcie znać bo z chęcią coś nowego przetestuję.

Komentarze

  1. Bardzo fajny krem jak widać, na pewno warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż sama jestem zaskoczona, bo byłam negatywnie do niego nastawiona :D

      Usuń
  2. Nie znam tego kremu ale świetnie ze sie sprawdza. Ja kiedyś tez średnio dbałam o pielęgnacje ale teraz krem rano i wieczorem obowiązkowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze czasami zapominam o kremie na dzień, szczególnie jak się spieszę :D

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że tak świetnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  5. W działaniu bardzo fajny, takie kremy, to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym kremem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Everything looking very nice! 👏👏👏 Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spory czas temu miałam krem tej marki i był ok, ale nie na tyle abym miała do niego wracać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty