Yope, mydło do rąk o zapachu werbeny

Cześć!!
Na spotkaniu blogerek w Tarnowie od marki Yope otrzymałam zestaw kosmetyków w skład którego wchodzi mydło do rąk oraz balsam. Dziś na tapetę leci mydło do rąk. Jak dla mnie mydło ma myć i nie wysuszać dłoni. A jak się spisało to mydło? 

Yope, mydło do rąk o zapachu werbeny

Duża porcja gliceryny roślinnej nawilża, uelastycznia i wygładza dłonie, witamina B5 i alantoina łagodzą podrażnienia i wspomagają regenerację naskórka. To receptura bazowa. Dodaliśmy do niej naturalny ekstrakt z liści werbeny pospolitej, który hamuje rozwój bakterii i zmiękcza naskórek. Dzięki temu po myciu dłonie są idealnie oczyszczone, a skóra pozostaje nawilżona i aksamitna w dotyku.

Yope, mydło do rąk o zapachu werbeny


Mydło posiada 98% składników pochodzenia naturalnego o niskim stopniu przetworzenia.

Składniki: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Glyceryl Laurate, Glycerin, Verbena Officinalis Leaf Extract, Sodium Sunflowerseedamphoacetate, Parfum, Panthenol, Allantoin, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.


Yope, mydło do rąk o zapachu werbeny

Buteleczka ma pojemność 500 ml oraz posiada wygodną pompkę. Pompka się nie zacina i super działa. Konsystencja mydła jest przyjemna, nie przelatuje między palcami. Dodatkowo posiada ładny zapach. 

Yope, mydło do rąk o zapachu werbeny

Duża pojemność buteleczki wystarcza na bardzo długo. Co do samego mydła to fajnie myje i odświeża. Przez tą całą dezynfekcje i ciągłe mycie rąk, moje dłonie wyglądały przez jakiś czas okropnie. Ładnie pachnie, a dodatkowo bardzo fajnie wygląda w łazience. Również dobrze się pieni, więc wystarczy niewielka jego ilość.  Niestety, ale to mydełko jest dość dziwne. Chodzi mi o to, że jak wylejemy go za dużo to jest problem z jego zmyciem z dłoni. Nawet mój mąż to zauważył, że piana lubi zostawać między palcami, szczególnie pod obrączką. Przez to skórę na palcach miałam bardzo wysuszoną i zdałam sobie z tego sprawę dopiero jak mi o tym powiedział, że to przez to mydełko.

Yope, mydło do rąk o zapachu werbeny

Jak sprawdzałam to cena takiego mydełka to 19,99 zł. Nie ukrywam że jak za zwykłe mydło do rąk to cena nie jest zbyt atrakcyjna, szczególnie że takie mydełko idzie teraz jak woda.  Myślę że można kupić równie fajne mydła za niższą cenę. 

Yope, mydło do rąk o zapachu werbeny


Podsumowując, mydło niby dobrze się spisało i wystarczyło na ponad miesiąc częstego używania. Mam jeszcze jedno opakowanie tego mydełka, jednak jak je wykończę to do nich nie wrócę. Znam równie dobre mydła do rąk za dużo mniejszą kwotę. No i w przypadku drugiej butelki też jest ten problem z tą pianą między palcami, ale teraz bardziej przykładam uwagę żeby wszystko dobrze spłukać.

A Wy używaliście tych mydełek? Koniecznie dajcie znać jak się Wam spisują, bo wiem że są dość popularne ostatnio i dużo osób je poleca, jednak ja nie rozumiem tego zachwytu. 


Komentarze

  1. Za taką cenę ja również bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie to, że mam z tym mydłem małe problemy ze zmyciem to cena nie byłaby aż taka odstraszająca :)

      Usuń
  2. Fajnie wygląda to mydełko, ma ładne opakowanie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko że u mnie się za bardzo nie spisało ;/

      Usuń
  3. Oj niefajnie, że jest problem ze zmyciem go z dłoni, ja zazwyczaj używam za dużo produktu na raz, to pewnie z tym mydełkiem też bym miała problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje, nigdy nie miałam takich problemów :(

      Usuń
  4. Hmmmm to zastanawiające... Ja mam kompletnie inne doświadczenie, a używam w zasadzie tylko tego mydła od przeszło roku (co można sprawdzić po jego obecności w praktycznie co drugim denku) i nigdy nie miałam z nim tego typu problemu. Zmywa się bez kłopotu, zwykle wystarczy jedna pompka do umycia dłoni. Cena nie należy do najniższych, ale warto wspomnieć, że to może być również kwestia składu, który jest dość krótki i oparty na naturalnych składnikach. Pojemność też nie jest wcale mała i mydło jak dla mnie jest bardzo wydajne, do tego można kupić refille (które są tańsze i mają większą pojemność) , nie trzeba ciągle kupować plastikowych butelek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem mega zaskoczona, że u mnie tak źle wypadło bo wszyscy zachwalają to mydełko i myślałam że i u mnie będzie hitem. Niestety mój mąż nie lubi kłopotliwych kosmetyków i ze względu na to, że mu się to mydło nie spodobało to drugie opakowanie po prostu wyrzucił, bo piana z mydła zostawała pod obrączką. Szkoda bo myślałam że znajdę idealne mydełko do rąk i to z naturalnym składem :(

      Usuń
  5. Miałam kiedyś próbkę mydła tej marki, już nie pamiętam wariantu. Nie byłam jednak zadowolona, więc nie rozglądałam się za innymi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty