Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Majowe zachcianki

Witajcie :)
Nie pamiętam ile razy już obiecywałam sobie, że nie będę kupować zbędnych kosmetyków. Zawsze coś wpadnie mi do koszyka poza listą. Nie wiem, wy też tak macie? Na szczęście w tym miesiącu nie szalałam i na razie nie zamierzam, bo chcę się trzymać mojego postanowienia w ograniczeniu kosmetycznym. Ciekawi co takiego wpadło w moje ręce?



Ostatnio skończył mi się płyn do płukania jamy ustnej z Kauflandu i postanowiłam kupić ten z biedronki. Niestety nie wzięłam tego niebieskiego tylko ten różowy. I to był błąd bo ma okropny, ziołowy smak. Będąc w drogerii Wispol skusiłam się na nowy szampon od Pantene. Na razie spisuje się bardzo fajnie i ma genialny zapach. Możliwe ze będzie nowym ulubieńcem. Do koszyka dodatkowo wpadł lakier do paznokci od Golden Rose w fioletowym odcieniu. Ostatnio mam bzika na punkcie takich odcieni.


Będąc przypadkiem w Rossmanie, zauważyłam że Lovley wypuściło czekoladki do konturowania twarzy. I takim oto sposobem skusiłam się na bronzer w odcieniu medium…

Natural Fresh Select - świeca Divine

Witajcie :)
Ostatnio bardzo często palą się u mnie woski. Jednakże mam w swoich zapasach jeszcze kilka świeczek. Postanowiłam że o tej świeczce zrobię osobny post. Mowa tutaj o świecy Natural Fresh Select o zapachu Divine. Zapraszam do dalszej części.



Informacje od producenta:



Świeca znajduje się w pięknym słoiczku o pojemności 130 g. Plus za to, że wieczko jest zamykane i otwierane za pomocą takiej jakby gumy. Jeżeli widzieliście świece z Yankee Candle, to wiecie co mam na myśli. Słoiczek jest szklany i solidny.



To co mnie urzekło w tych świecach to ich zapachy. Ten jest słodki, mocno owocowy, a wręcz można powiedzieć że cukierkowy. Mam na myśli to, że pachnie cukierkami owocowymi. Zapach po odpaleniu długo się utrzymuje w powietrzu i co najważniejsze, czuć go. Świecę należy palić min 4 godz, żeby wosk się równo wypalał. Dobrze aby knot był jak najkrótszy, dzięki temu świeca nie kopci, a wosk jest wypalany równomiernie.



Za świecę zapłaciłam ok 10 zł w Hebe. Z tego co kojarzę to są 4 wersje zapachowe( jak i również kolorystyczne). Mam jeszcze 2 takie świeczki, a ich zapachy są również nieziemskie. Serdecznie polecam wypróbować. Po wypaleniu słoiczek zostaje ze mną i idealnie się nada jako pojemnik na liściaste herbaty.

A Wy mieliście okazję palić te świece?


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty