Media Service Zawada sp. z o.o. czasopisma dla dzieci

Cześć!!!
Na spotkaniu blogerek w Tarnowie udało mi się wylicytować dwa magazyny dla dziewczynek od Media Service Zawada. Sama nie mam dzieci, ale w rodzinie czy u znajomych znajdzie się ktoś chętny na te gazetki. Nie zobaczycie środka bo miał to być prezent i wiem że największa frajda jest z otwierania takich rzeczy.



Pierwsza gazeta, którą udało mi się wylicytować to magazyn L.O.L Surprise. Ja nie jestem na bieżąco z takimi rzeczami ale wiem od koleżanek że jest to na czasie i dziewczynki bardzo lubią zabawki z L.O.L. Jak jeszcze pracowałam w sklepie i przychodziły zabawki lub laleczki z tej firmy to był na nie wielki szał. Co do samej gazety to nie jest rozpakowana bo u mnie poleciała na prezent, więc nie chciałam jej rozpakowywać. W dodatku do gazety mamy szczotkę do włosów oraz naszyjnik z perełkami, które zmieniają kolor. Myślę że dla małych fanek będzie to idealny prezent. Jak byłam mała to też lubiłam takie pierdółki z gazet. Cena takiej gazety to 19,99 zł. Może i dużo, ale jak patrzę ile kosztują laleczki z tej firmy to wydaje mi się że cena jest bardzo fajna. Tutaj gazetka jest wydaniem specjalnym, ale gazetki w normalnej sprzedaży ukazują się co 2 miesiące.



Drugą gazetką jest magazyn Word Winx. Gazetka jest miesięcznikiem, skierowana dla dziewczynek w wieku 8-12 lat. Pamiętam że sama oglądałam w dzieciństwie czarodziejki z księżyca czy odlotowe agentki. W tej gazetce dodatkami jest brokat z pędzelkiem i naklejkami plus film na DVD. Myślę, że dzieci będą zadowolone z takich gadżetów. Moja siostra jak była mała to uwielbiała takie dodatki z gazet. Tutaj też gazetka leci na prezent, więc nie będę jej otwierała. Cena takiej gazetki to 9,99 zł więc cena jak najbardziej atrakcyjna.



Jeśli Wasze dzieciaki lubią takie gazetki to serdecznie Wam polecam zajrzeć nawet do zwykłego kiosku i na pewno coś tam znajdziecie. Ja serdecznie dziękuję firmie Media Service Zawada za wsparcie naszego spotkania, a Was zapraszam na stronę internetową, bo każdy tam znajdzie coś dla swoich dzieci.


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty