Olympus, gadżety i czekoladki

Cześć!!
Kolejną firmą, która wsparła spotkanie blogerek w Tarnowie była firma Olympus. Od tej firmy otrzymałam przepyszne czekoladki, koszulkę oraz udało mi się wylicytować kalendarz.



Zacznijmy od czekoladek, bo one bardzo szybko zniknęły. Są to najlepsze czekoladki, jakie kiedykolwiek jadłam. Miałam je okazję poznać jak byliśmy w Warszawie i tak nam zasmakowały, że kupiliśmy takie pudełeczko na wesele parze młodej. Czekoladki mają różne nadzienie, a ich wygląd aż kusi aby ich spróbować.  Jeżeli będziecie mieli okazję to serdecznie polecam wypróbować. Jestem przekonana, że nie będziecie zawiedzeni.


Z kolei kalendarz przedstawia zwierzęta. Jest duży i porządnie wykonany. Grafika jest dobrej jakości tak samo jak papier. Na jednej stronie jest podział na 2 miesiące.



Ostatnim produktem z tej firmy jest biała koszulka z nadrukiem aparatu fotograficznego. Koszulka jest miękka w dotyku, wykonana w 100% z bawełny. Jedna z fajniejszych w dotyku koszulek w mojej szafie. Nie wiem czy też tak macie, ale mam wrażenie że ostatnio te koszulki z sieciówek zaraz wyglądają jak szmaty.



Serdecznie dziękuję firmie za wsparcie na spotkaniu. A Was zapraszam na stronę internetową firmy.


Komentarze

  1. Jak super! Miło, że firmy wspierają takie spotkania :) A czekoladki wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że są jeszcze takie firmy, które chcą wesprzeć spotkanie blogerek :)

      Usuń
  2. Oj te czekoladki bym chętnie wciągnęła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko masz możliwość to polecam wypróbować, są obłędne :)

      Usuń
  3. Oj tak, te koszulki z sieciówek też mam wrażenie, że są coraz gorsze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że ostatnio jakość niektórych koszulek się pogorszyła. Już wolę chodzić w swoich starych, które są lepsze niż te kupione teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, starsze rzeczy są lepszej jakości niż te nowe teraz ;/

      Usuń
  5. Rzadko kupuję koszulki z sieciówek ostatnio :) Te czekoladki musiały być pyszne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. są przepyszne, jedne z lepszych jakie jadłam :)

      Usuń
  7. Hi! Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty