Pyszna kawka w kubku od Ivory ceramics

Cześć!!
Dziś kolejny szybki wpis na temat firmy Ivory ceramics, która była kolejnym sponsorem naszego spotkania w Tarnowie. Udało mi się wylicytować kubek od tej firmy.



Kubek jest z kolekcji 2019 i podoba mi się jego prosty wzór, choć jak dla mnie to logo jest zbyt duże. Jest dobrze wykonany, ponieważ czuć że jest bardziej masywny. Jest lekki, a pomimo to cięższy niż zwykłe kubki. To co mi się w nim podoba to fakt, że ma 400 ml pojemności. Dzięki temu mogę się delektować większą ilością kawki czy herbaty. Plus za uchwyt, dzięki któremu kubek dobrze leży w dłoni.



Mam kilka kubków, ale odkąd mam ten to stał się on moim ulubieńcem. Ja mam tak, że jak mi się spodoba jakiś kubek to go używam non stop. Zauważyłam też że po mocnych herbatach nie odbarwia się on w środku, więc kolejny plus. Bardzo często mam z tym problem, a tutaj miłe zaskoczenie że myje się bardzo dobrze.



Serdecznie zapraszam na stronę internetową firmy, bo mają bardzo ładne kubeczki i każdy znajdzie coś dla siebie. Mnie osobiście urzekły kubki świąteczne.


Komentarze

  1. Ładny kubek. Muszę zajrzeć na tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie :)

      Usuń
  2. Ja już mam swoje dwa ulubione kubki i nie zamierzam powiększać kolekcji. Akurat nie jestem osobą, która lubi mieć wiele kubków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię mieć kilka kubków, ale najlepiej takie same lub podobne. Niestety denerwuje mnie każdy kubek z "innej parafii" :D Kiedyś miałam fazę na sweterkowe kubki z Biedronki i miałam wszystkie kolory, ale nie były zbyt wytrzymałe. I takim sposobem mam kilka różnych ale na pewno zakupię sobie jakiś komplet :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty