Wydawnictwo MD książki i kolorowanki dla dzieci

Cześć!
Na spotkaniu blogerek w Tarnowie, każda z nas otrzymała książki oraz kolorowanki dla dzieci od Wydawnictwa MD. Jako że ja nie mam dzieci, to postanowiłam że książeczki rozdam dzieciom znajomych czy po rodzinie. W obecnej sytuacji wszystko leży u mnie na półce i sobie czeka aż to wszystko się skończy, aby powędrować do nowych właścicieli. Dziś w kilku słowach zaprezentuje Wam te książeczki.


"Orkiestra słonika" jak i "Alarm w ogrodzie" to dwie książeczki, które są świetnie wykonane i mają grube strony. Książeczki te są idealne nawet dla maluszków, bo nie są w stanie tak szybko ich zniszczyć. Dodatkowo bajeczki są krótkie a ilustracje pobudzają wyobraźnie. Koszt takiej książeczki to niecałe 10 zł, a jej wymiary to 20 cm x 20 cm.




Kolejnymi książeczkami są malowanki, które mają aż 30 kartek do kolorowania. Mamy tutaj zwierzątka, takie jak psy czy koty. Rysunki są duże, praktycznie na całą kartkę. Wymiary tych malowanek to 20,5 cm x 20,5 cm, a koszt jednej malowanki to niecałe 6 zł.





Malowanka "wielkanoc z zajączkiem" ma taki sam rozmiar i posiada aż 40 kartek. Jej cena to 6,75 zł. Obrazki są dobrze wydrukowane, a papier delikatnie jakby śliski.




Kolejna kolorowanka też jest z motywem wielkanocy. Z Jednej strony mamy pomalowany obrazek a z drugiej pusty. Wg mnie to strata kartek, bo mamy mało obarzków do malowania. Chociaż plus takie że w środku są naklejki. Jej cena to 6,75 zł.


Kolejne trzy książeczki są do nauki literek i cyferek. Wg mnie najlepsze zarówno do nauki jak i zabawy. Ich koszt to 7,50 zł.




Podsumowując, wszystkie książeczki są bardzo fajnie i solidnie wykonane. Jedne więcej uczą, inne bawią. I nie są drogie, bo za książeczkę zapłacimy mniej niż 10 zł a dziecko ma frajdę na jakiś czas. Sama będąc dzieckiem uwielbiałam kolorowanki i miałam ich mnóstwo. Nawet teraz podczas tego siedzenia w domu miałam ochotę wziąć jedną i zacząć malować, ale nie mam kredek. Poza tym dzieciaki bardziej się ucieszą z tych książeczek, więc zostawię je dla nich.   

Bardzo serdecznie dziękuję Wydawnictwu MD za te książeczki, a Was zapraszam na ich stronę. Może i Wy zakupicie coś dla swoich dzieci, aby teraz się nie nudziły podczas siedzenia w domu :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty