O3zone, biały krem kojąco - regenerujący

Cześć!
O marce O3zone nigdy wcześniej nie słyszałam. Do czasu aż zaczęłam testować ich produkty. Jedno co wyróżnia tą markę to specyficzny zapach ich produktów. Zauważyłam że te sam zapach jest we wszystkich kosmetykach, które posiadam.  Niestety ale mnie ten zapach męczy i drażni. Pomimo tego, postanowiłam wypróbować krem do twarzy. Jak się zatem spisał?


BIAŁY KREM z Hydro-Ozon Active Complex ma świetne właściwości zatrzymujące wodę w warstwie rogowej naskórka. Odbudowuje funkcje barierowe skóry, zwiększa regenerację lipidów, zapewnia optymalną hydratację, pozwala skórze naturalnie utrzymać odpowiedni poziom uwodnienia. Krem pielęgnuje dojrzałą, suchą skórę, uspokaja wrażliwą, problematyczną. Przyspiesza dostarczanie tlenu do tkanek, przeciwdziała fotostarzeniu. Zawiera składniki pochłaniające sebum, dające cerze matowe wykończenie.

blog

Skład: Aqua, Isohexadecane, Ozonized Olive Oil, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Polyglyceryl1-3 Methyloglucose Distearate, Isostearyl Isostearate, Glycerin, Hydrolyzed Elastin, Sodium Hyaluronate, Ceramide NP, Ceramide AP, Ceramide EOP, Phytosphingosine, Chlesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Panthenol, Allantoin, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin , Benzyn Salicylate, Butylphenyl Methylopropional, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone.

opinia

Krem znajduje się w szklanym słoiczku o standardowej pojemności 50 ml. Szata graficzna minimalistyczna i przyjazna dla oka. Krem z opakowania wydobywamy placem, jednak ja nie lubię takiej formy, wolę te z pompką. Jest bardziej higienicznie. Zapach specyficzny, mnie drażni. Konsystencja wydaje się być bogata jednak nie ma problemu, bo szybko się wchłania. 

recenzja

Krem jest idealną bazą pod makijaż. Szybko się wchłania i świetnie nawilża skórę. Wystarczy mała ilość kremu, przez co jest on wydajny. Niestety dla mnie ten zapach to przekreśla. Nie potrafię znieść tego zapachu. Nie wiem co jest w tym kremie, ale mnie mega denerwuje, przez co zniechęca do używania. Szkoda, bo krem sam w sobie jest bardzo fajny. Jego cena wynosi ponad 100 zł, więc za taką cenę zapach mógłby być bardziej delikatny. 

A Wy mieliście styczność z tym kremem lub produktami tej marki? Ciekawi mnie czy kogoś też denerwuje ten zapach. 

Komentarze

  1. Muszę polecić ten krem mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie znam i prawdę mówiąc, przez pewien czas pomyliłam marki i byłam pewna, że to krem O2 Skin :P. Szkoda zapachu, bo działanie niezłe, ale płacąc tyle za krem, nie chciałabym się męczyć z zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta marka jest mi zupełnie nieznana. Fajnie że krem dobrze działa i nadaje się pod makijaż ale szkoda, że zapach jest kiepski. Dla mnie to ważny element kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zapach Ci nie odpowiada. Dla jednych to szczegół, ale jednak ma wpływ na użytkowanie. A ma to być przecież przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt. Dla mnie zapach kosmetyku jest bardzo ważny :) Cena wysoka, więc raczej nie skuszę się na wypróbowanie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty