Wspomnienie wakacji- Niedzica Zamek

Witajcie :)
Mamy już połowę września a ten post miał się pojawić 2 tyg temu. Ale niestety nie mogłam zrzucić zdjęć z telefonu na komputer dlatego jest takie opóźnienie. 1 września uczniowie zaczynali rok szkolny, natomiast my postanowiliśmy pojechać na małe wakacje, bo jakoś wcześniej nie wyszło. W sierpniu byliśmy w Warszawie, więc można powiedzieć że jakieś tam wakacje miałam, jednodniowe ale zawsze.

Jak to my, nie dogadaliśmy się na początku. Ja myślałam że jedziemy gdzieś po jakiś górach pochodzić, ale było bardzo ciepło więc mój luby stwierdził że on chce się poopalać. Tak więc na spontanie pojechaliśmy do Niedzicy-Zamek. Wyjechaliśmy ok 7.30 i ok. 10 byliśmy już na miejscu. Jakie było moje zdziwienie kiedy na parkingu byliśmy pierwsi.

Góry w tle

Chcieliśmy zwiedzić zamek w Czorsztynie i popłynąć statkiem na drugi brzeg, ale byliśmy jedynymi chętnymi, dlatego poszliśmy zwiedzać zamek w Niedzicy. Od razu uprzedzam że będzie dużo zdjęć, robionych telefonem bo aparatu zapomniałam ;/

Makieta zamku
Obrazy
Widok z zamku

Na dziedzińcu
Niedźwiadek na ścianie
Wyposażenie
Genialne łóżko

Po zwiedzeniu zamku poszliśmy do powozowni pooglądać bryczki. Niektóre były całkiem fajne. No i w końcu chcieliśmy kupić bilet na statek ale okazało się że właśnie odpłynął i musimy czekać ok. 1 godz. Postanowiliśmy iść na plażę i sobie poleżeć.

Smażing plażing

W tle zamek w Czorsztynie

No cóż na zamek w Czorsztynie popłynęliśmy dopiero za 4 razem, gdyż zawsze się spóźnialiśmy ( no cóż ja zawsze jestem przed czasem, ale mój misiek lubi być zawsze na styk więc spóźniliśmy się 2 razy :D ). Po zwiedzeniu zamku wróciliśmy na plażę i wygrzewaliśmy się. Ok 16 trzeba było już wracać ale czas był świetnie spędzony. O dziwo opaliło mnie lekko na brzuchu :D

Płyniemy na zamek

A tutaj zamek w Niedzicy od strony jeziora
Jesteśmy
Widoczek- ciekawy kolor wody
Troszku informacji
Widok z zamku- rewelacja!
Uwielbiam

Osobiście gorąco polecam jeżeli ktoś nie lubi chodzić po górach, bo można zwiedzić 2 zamki i poleżeć na plaży. Dla mnie był to świetnie spędzony czas, mimo że był to tylko 1 dzień. Polecam !!!

1. ah... pojechałabym tam znowu :)

2. Nigdy nie byłam ale widoki bardzo ładne :)

3. Nigdy nie byłam ale widoki cudne :) Dobrze że wyjazd się udał :)

4. Widać, że wyprawa była świetna :))

5. Czorsztyn i okolic odwiedzam bardzo często. Mam nadzieję, że tej Jesieni znów tam trafię ;)

6. pamiętam jak mała Niedzica z kartonu stała u mnie przez dłuuugie lata jak byłam dzieckiem na głośniku w pokoju ;) Bardzo lubię te tereny

7. Uwielbiam to miejsce. Staram się być tam tak często, jak tylko mogę. A jesienią... Kolory i widoki są niesamowite!
    Świetne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://tangledstories314.blogspot.com/

8. byłam tam kiedyś - pięknie :)

9. Takie łoże to i ja mogłabym mieć :D

10. uwielbiam ten zamek :D byłam tam już 3 a może nawet 4 razy :) uwielbiam " Biała Dame " :D która tam straszy ;)